ဥပေဒ၊ မူ၀ါဒႏွင့္ စနစ္ ရႈေထာင့္ကၾကည့္ရင္ အကြာအေ၀းေပၚမူတည္ျပီး သတ္မွတ္ထားတဲ့ ခရီးစရိတ္ေကာက္ခံျခင္းစနစ္ (ဥပမာ- Meter Taxi စနစ္) မရွိတာလား၊ ရွိလ်က္နဲ႕ မလုိက္နာၾကတာလား (ဥပမာ- Taxi သမားမ်ားမွ သတ္မွတ္ထားေသာ ႏႈန္းထားမ်ားအတုိင္း မေကာက္ခံျခင္း (သုိ႕မဟုတ္) ၀န္ေဆာင္မႈယူသူမ်ားမွ မီတာစနစ္အတုိင္း မေပးေနၾကျခင္း)၊ လုိက္နာရန္ လြယ္ကူမႈမရွိျခင္း (သုိ႕) ထိေရာက္မႈ မရွိျခင္းမ်ာလား၊ လုိက္နာရန္အားနည္းေနသလား၊ မလုိက္နာျခင္းအေပၚ အေရးယူေဆာင္ရြက္မႈ အားနည္းေနျခင္းလား စတဲ့ ေမးခြန္းေတြေပၚလာႏုိင္ပါတယ္။
Taxi သမားဖက္မွ ျဖည့္္ေတြးေပးျခင္း...
၀န္ေဆာင္မႈယူလုိသူမ်ားမွ အငွားသမားမ်ားအား က်သင့္သည္ထက္ အလြန္နည္းပါးေသာ မတန္မရာ ေစ်းဆစ္ေနျခင္းေၾကာင့္လား၊ ကားလမ္းၾကပ္သည့္ ေနရာမ်ဳိးတြင္ ငွားမိျခင္းေၾကာင့္လား၊ ကားရႈပ္ခ်ိန္ (ရုံးဆင္းခ်ိန္) တြင္ ငွားမိျခင္းေၾကာင့္လား၊ ဆုိက္ကားငွားသြား ဟု အေျပာခံရေလာက္ေအာင္ စုတ္စုတ္ျပတ္ျပတ္ ၀တ္စားထားျခင္းေၾကာင့္လား၊ Taxi သမား စိတ္အခန္႕မသင့္ ျဖစ္ေနခ်ိန္ေၾကာင့္လား စတဲ့ အေတြးေတြလည္း ေပၚလာႏုိင္ပါတယ္။
စာေရးသူအျမင္...
၀န္ေဆာင္မႈရယူလုိသူမွ “---- က်ပ္ထားဗ်ာ” ဟု ယဥ္ေက်းစြာ ညွိႏႈိင္းမႈမ်ဳိးသည္ Taxi အငွားသမား(မ်ား)၏ “ဆုိက္ကားငွားသြား” ဟု ရင့္သီးစြာ အေျပာခံရျပီး ၀ွီးခနဲေမာင္းထြက္သြားသည့္ တုံ႕ျပန္မႈမ်ဳိး၊ မယဥ္မေက်း ေျပာဆုိခံရျခင္းမ်ဳိး ႏွင့္ မတန္ပါ။
အေျဖတစ္ခုခုမ်ား ရမလား...
Taxi အငွားသမားမ်ားအေနျဖင့္ လုိခ်င္သည့္ အဖိုးအခႏႈန္းထားကို ညွိႏုိင္းၾကည့္ျခင္း၊ ညွိ႕ႏႈိင္းမရပါကလည္း အေၾကာင္းျပခ်က္ (ဥပမာ - မကို္က္လုိ႕ပါ။ မလုိက္ႏုိင္လုိ႕ပါ။) ေပးျခင္း စသည့္ တုန္႕ျပန္နည္းလမ္းမ်ားကို အသုံးျပဳျပီး အေျခအေနတစ္ခုအား တည္ျငိမ္ေအးေဆးစြာ ျပီးဆုံးသြားပါေစ။
စာေရးသူ၏စိတ္ကူး
ကုိယ့္အား ျပဳမူဆက္ဆံေစခ်င္သည့္ ပုံစံမ်ဳိးျဖင့္ သူတစ္ပါးအား ျပဳမူဆက္ဆံပါ။ (Treat People As You Want to be Treated)
ေရးသားသူ (ေမာင္Shoutေရး)
ဘႀကီးသက္
0 မွတ္ခ်က္ကေလးေရးေပးေနာ္.:
Post a Comment