area=depth*hight;
area = depth * hight;
area = depth*hight;
area = depth * hight;
for(int i=0;i<2;i++)
for (int i = 0; i < 2; i++)
for(int i=0;i<2;i++)
for (int i = 0; i < 2; i++)
x = sqrt (34);
x = sqrt(34);
if ... ... else if ... ... else if ... ...ပုံစံအမွန္
if ... ... else if ... ... else if ... ...ထုိ႔ေၾကာင့္ Code Design ညံ့ဖ်င္းသည့္ ပရုိဂရမ္မ်ားမွာ၊ အမွားရွာရန္ ခက္ခဲျခင္း၊ အမွားျပင္ရန္ ခက္ခဲျခင္း၊ ပရုိဂရမ္ ေရးသူမွ အပ အျခား တစ္ေယာက္က ဖတ္ပါက နားလည္ရန္ ခက္ခဲျခင္း၊ တုိ႔ေၾကာင့္ ပရုိဂရမ္ကုိ ထိမ္းသိန္းျပင္ဆင္ တုိးခ်ဲ႕ရန္အတြက္ အခ်ိန္မ်ားစြာယူရျခင္း၊ ေငြကုန္ေၾကးက် မ်ားျခင္းမ်ား ျဖစ္သည့္ အတြက္ အျပည္ျပည္ဆုိင္ရာ ေဆာ့ဖ္ဝဲလ္ ေစ်းကြက္တြင္ အရည္အေသြးညံ့သည့္ ပရုိဂရမ္မ်ား အျဖစ္ သတ္မွတ္ခံရကာ၊ ေစ်းကြက္မဝင္ဘဲ ျဖစ္လာၾကပါသည္။
Powered by Blogger. designed by mythem.es. converted to Blogger by New Blogger Themes.