ဳပ္ေစ ျခင္းကို ေဆာင္ရြက္ေစမည္ဟု သိရသည္။
“အရင္က လူႀကီးေတြဆိုရင္ အေရးေပၚျဖတ္တာေတြ ရွိတယ္၊ ဒီေတာ့ စကၠန္႔နဲ႔ ထိန္းခ်ဳပ္တာကို လူကပဲ ထိန္းခ်ဳပ္တာေပါ႔၊ အခု ဒီလိုမ်ဳိး မလုပ္ခိုင္းေတာ့ဘူး ဆိုေပမဲ့ လုပ္ေနၾကတာပါပဲ၊ စည္ပင္အေနနဲ႔လည္း မီးပြိဳင့္ေတြကို ျပင္ေနပါတယ္၊ ေနာက္ဆိုရင္ လူနာတင္ယာဥ္ေတြနဲ႔ အေရးႀကီးယာဥ္ေတြပဲ ျဖတ္ရမွာပါ၊ ေခတ္မီဖို႔အတြက္ ဒစ္ဂ်စ္တယ္ေတြ အသံုးျပဳဖို႔ စီစဥ္မွာပါ” ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ၊ အင္ဂ်ီနီယာဌာန (လမ္းႏွင့္တံတား) မွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ရွင္းျပသည္။
ယင္းသို႔ အေရးႀကီးယာဥ္တန္းမ်ား နည္းပါးသြားျခင္းအတြက္ေၾကာင့္လည္း
လူမွ ခလုတ္ႏွိပ္၍ လိုသလို အခ်က္ျပေနျခင္းထက္ မီးပြိဳင့္မ်ားအားလံုးကို
လႊမ္းၿခံဳထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္ေသာ အခ်က္ျပစနစ္ျဖင့္သာ ေခတ္မီစနစ္တက်
ထိန္းခ်ဳပ္သြားရန္ လိုအပ္သည္ဟု ကၽြမ္းက်င္သူမ်ားက သံုးသပ္ၾကသည္။
““မီးပြိဳင့္ခလုတ္ေတြကို ဟိုႏွိပ္ ဒီႏွိပ္ထားတာဆိုေတာ့ စကၠန္႔ ၆၀ က ၉၀ ျဖစ္တာေတြ၊ ၉၉ ကေန ႐ုတ္တရက္ နီသြားတာေတြ၊ အနီေရာ အစိမ္းေရာ ၿပိဳင္တူျပေနတာေတြက ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔ ႐ႈပ္ေထြးမႈေတြ ျဖစ္ေပၚေစသလို ၊ယာဥ္မေတာ္တဆမႈေတြလည္း ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္၊ စိမ္းၿပီးရင္ မ၀ါဘဲနဲ႔ ႐ုတ္တရက္ နီသြားတာေတြမွာ မီးနီျဖတ္ဒဏ္ေငြ ျမင့္မားလြန္းတာေၾကာင့္ ႐ုတ္တရက္ ဘရိတ္အုပ္ၾကေတာ့ မီးပြိဳင့္မွာ မလိုလားအပ္ဘဲ ယာဥ္ေတြ ဆင့္တိုက္မိတာေတြ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္၊ ဒါမ်ဳိးေတြ မရွိသင့္ေတာ့ပါဘူး၊ အခ်က္ျပစနစ္မွာ သူ႕ဘာသာ ခ်ိန္ကိုက္ထားၿပီးသားပါ၊ လူနဲ႔ေဆာင္ရြက္တာ စည္းကမ္းရွိလာေပမဲ့ ယာဥ္ေၾကာတစ္ေၾကာလံုး ကုန္ေအာင္ ကားေတြလႊတ္ၿပီးမွ ေနာက္ယာဥ္ေၾကာကို ထပ္လႊတ္ေတာ့ အခ်က္ျပစနစ္ထက္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈေတြ ပိုျဖစ္ေနပါတယ္၊ အခ်က္ျပစနစ္အေပၚမွာပဲ လူအင္အားနဲ႔ ၾကပ္မတ္ေပးသင့္ပါ တယ္””ဟု ျမန္မာႏိုင္ငံ အင္ဂ်င္နီယာအသင္းမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက သံုးသပ္သည္။
REF: Automobile Journal
“အရင္က လူႀကီးေတြဆိုရင္ အေရးေပၚျဖတ္တာေတြ ရွိတယ္၊ ဒီေတာ့ စကၠန္႔နဲ႔ ထိန္းခ်ဳပ္တာကို လူကပဲ ထိန္းခ်ဳပ္တာေပါ႔၊ အခု ဒီလိုမ်ဳိး မလုပ္ခိုင္းေတာ့ဘူး ဆိုေပမဲ့ လုပ္ေနၾကတာပါပဲ၊ စည္ပင္အေနနဲ႔လည္း မီးပြိဳင့္ေတြကို ျပင္ေနပါတယ္၊ ေနာက္ဆိုရင္ လူနာတင္ယာဥ္ေတြနဲ႔ အေရးႀကီးယာဥ္ေတြပဲ ျဖတ္ရမွာပါ၊ ေခတ္မီဖို႔အတြက္ ဒစ္ဂ်စ္တယ္ေတြ အသံုးျပဳဖို႔ စီစဥ္မွာပါ” ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ၊ အင္ဂ်ီနီယာဌာန (လမ္းႏွင့္တံတား) မွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ရွင္းျပသည္။
ယင္းသို႔ အေရးႀကီးယာဥ္တန္းမ်ား နည္းပါးသြားျခင္းအတြက္ေၾကာင့္လည
““မီးပြိဳင့္ခလုတ္ေတြကို ဟိုႏွိပ္ ဒီႏွိပ္ထားတာဆိုေတာ့ စကၠန္႔ ၆၀ က ၉၀ ျဖစ္တာေတြ၊ ၉၉ ကေန ႐ုတ္တရက္ နီသြားတာေတြ၊ အနီေရာ အစိမ္းေရာ ၿပိဳင္တူျပေနတာေတြက ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔ ႐ႈပ္ေထြးမႈေတြ ျဖစ္ေပၚေစသလို ၊ယာဥ္မေတာ္တဆမႈေတြလည္း ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္၊ စိမ္းၿပီးရင္ မ၀ါဘဲနဲ႔ ႐ုတ္တရက္ နီသြားတာေတြမွာ မီးနီျဖတ္ဒဏ္ေငြ ျမင့္မားလြန္းတာေၾကာင့္ ႐ုတ္တရက္ ဘရိတ္အုပ္ၾကေတာ့ မီးပြိဳင့္မွာ မလိုလားအပ္ဘဲ ယာဥ္ေတြ ဆင့္တိုက္မိတာေတြ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္၊ ဒါမ်ဳိးေတြ မရွိသင့္ေတာ့ပါဘူး၊ အခ်က္ျပစနစ္မွာ သူ႕ဘာသာ ခ်ိန္ကိုက္ထားၿပီးသားပါ၊ လူနဲ႔ေဆာင္ရြက္တာ စည္းကမ္းရွိလာေပမဲ့ ယာဥ္ေၾကာတစ္ေၾကာလံုး ကုန္ေအာင္ ကားေတြလႊတ္ၿပီးမွ ေနာက္ယာဥ္ေၾကာကို ထပ္လႊတ္ေတာ့ အခ်က္ျပစနစ္ထက္ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈေတြ ပိုျဖစ္ေနပါတယ္၊ အခ်က္ျပစနစ္အေပၚမွာပဲ လူအင္အားနဲ႔ ၾကပ္မတ္ေပးသင့္ပါ တယ္””ဟု ျမန္မာႏိုင္ငံ အင္ဂ်င္နီယာအသင္းမွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက သံုးသပ္သည္။
REF: Automobile Journal
ဘႀကီးသက္
0 မွတ္ခ်က္ကေလးေရးေပးေနာ္.:
Post a Comment