ဂ်ပန္မွာ ကားဝယ္တာမေျပာခင္ ျမန္မာျပည္မွာ ကားဝယ္ခဲ့ရတဲ့ အေနအထားကို အရင္ေလ့လာရပါမယ္။ စာဖတ္သူတို႔လည္း သိျပီးသား ျဖစ္ မွာပါ။ ကားတစ္စီးဝယ္ဖို႔ ၾကားမွာ ပြဲစားလိုအပ္ျပီး သူၾကိဳက္၊ ကိုယ္ၾကိဳက္ အံကိုက္ျဖစ္ရင္ ေရာ့ ကားဆုိျပီး ေပးလိုုက္ရင္ အေရာင္းအဝယ္ျဖစ္သြားပါျပီ။
သုိ႔ေပမယ့္ အစိုးရရဲ ႔ေျပာင္းလဲသြားတဲ့ ေပၚလစီေၾကာင့္ ကားကို အသက္ ၁၈ ႏွစ္ျပည့္ျပီးသူတိုင္း တစ္စီး တင္သြင္း ပိုင္ဆိုင္ခြင့္ရတဲ့အေန အထားကို ေရာက္ရွိသြားပါျပီ။ ဒီေတာ့ ယခင္နဲ႔ ဘာေတြကြာသြားသလဲဆုိတာ အရမ္းသိသာပါတယ္။ သိန္း ေထာင္ခ်ီေပးရတဲ့ ကားေတြ သိန္း ရာဂဏန္းပဲ က်န္ရွိပါေတာ့တယ္။ ေပးရတဲ့ အခြန္ပမာဏေတြ အရင္ကလို အၾကီးၾကီး မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။ အကန္႔အသတ္နဲ႔ ရွိေနေပမယ့္ ကားဝယ္တယ္ဆုိတာ အရင္ကလို ခက္ခဲတဲ့ အလုပ္တစ္ခုမဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။ ဒီေတာ့ သာမန္ လူတစ္ေယာက္က ကားဝယ္မယ္ဆုိရင္ ယေန႔ခ်ိန္မွာ သြားစရာ ေနရာ သံုးခု ရွိသြားပါတယ္။ ကားပြဲစားတန္း၊ ကားအေရာင္းစင္တာ၊ ကားေလလံ ဝန္ေဆာင္မွု စတာေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ လက္ထဲမွာ ဘာမွ မရွိလို႔ ကားသြားဝယ္ တဲ့ သူနဲ႔ ႏွစ္ ၂၀ ျပည့္လုိ႔ အရည္ၾကိဳစက္ရံုပို႔ရမယ့္ ကားရွိေနလို႔ ျပန္လဲခ်င္လုိ႔ ဝယ္မယ့္ သူနဲ႔ ႏွစ္မ်ိဳးကြဲသြားျပန္ပါတယ္။
ျမန္မာႏိုင္ငံနဲ႔ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံၾကား ဆက္စပ္မွု တစ္ခုရွိေနပါတယ္။ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံဟာ ဖြံ႔ျဖိဳးဆဲ ျမန္မာႏိုင္ငံကို အဘက္ဘက္က ဖြ႔ံျဖိဳးတိုးတက္လာေစ ရန္ ေခ်းေငြေပါင္း ေျမာက္မ်ားစြာ ေခ်းထားပါတယ္။ ျမန္မာျပည္ရဲ ႔ေျပာင္းလဲ သြားတဲ့ ႏိုင္ငံေရး ေပၚလစီေၾကာင့္ ပိတ္ဆုိ႔ေနတဲ့ စီးပြားေရးလမ္းေတြ ပြင့္လာျခင္းနဲ႔အတူ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွလည္း ျမန္မာႏိုင္ငံအေပၚ ေခ်းေငြနဲ႔ ပက္သက္လို႔ ေလ်ာ့ေပ့ါေပးတာ ေတြအမ်ားၾကီး လုပ္လာပါတယ္။ အဲဒီထဲက ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ကိစၥလည္းပါဝင္ပါ တယ္။ ေခ်းေငြမ်ား ကို ေလ်ာ့ေပါ့ေပးျပီး တစ္ဖက္ကလည္း ဂ်ပန္ တစ္ပတ္ရစ္ ကားေစ်းကြက္ ကို ျမန္မာတို႔ ဝင္ေရာက္ရန္ ဖိတ္ေခၚျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါနဲ႔ပက္သက္ျပီးေတာ့လည္း ျမန္မာနဲ႔ ဂ်ပန္ ႏွစ္ႏိုင္ငံၾကား ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ မွုေတြ တိုးျမင့္လာေစပါတယ္။ ဒီေတာ့ ေခ်းေငြေတြလည္း ေၾက၊ ကားအပ်က္ အေဟာင္းေတြ ျပင္ေမာင္းေန တာထက္ စာရင္ တစ္ပတ္ရစ္ကားေလး သံုးရတာ ဆုိေတာ့ Used Car ေစ်းကြက္ေတြ အင္မတန္ ၾကီးလာပါတယ္။
တစ္ပတ္ရစ္ကားေစ်းကြက္က ဝယ္လုိ႔ မ်က္ႏွာငယ္စရာေတာ့ မရွိပါဘူး။ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံက တစ္ပတ္ရစ္ကားေတြကို ရုရွားလို ဥေရာပ ႏိုင္ငံၾကီးေတာင္ မွာယူ သံုးစြဲပါတယ္။ တစ္ဦးခ်င္းေသာ္လည္းေကာင္း၊
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံက တစ္ပတ္ရစ္ကားအေၾကာင္းလည္း သိရန္လိုအပ္ပါတယ္။ ကားအမ်ားဆံုး ထုတ္လုပ္တဲ့ ႏိုင္ငံစာရင္းထဲမွာ ဂ်ပန္ပါဝင္ပါတယ္။ တုိယိုတာ၊ နစ္ဆန္း၊ မစ္ဆူဘီရွီ၊ ဟြန္ဒါ၊ မာဇာဒါ၊ ဆူဇူကီး အစရွိတဲ့ ဂ်ပန္ဖြား ကားထုတ္လုပ္ေရး ကုမၼဏီၾကီးမ်ားအျပင္ အျခား ကားထုတ္လုပ္ေရး ကုမၼဏီငယ္မ်ားလည္း ရွိေနပါတယ္။ ဒါတင္မကေသးပဲ ဥေရာပ၊ အေမရိကန္၊ တရုတ္၊ ကိုရီးယားတို႔က လာတဲ့ ကားစက္ရုံခြဲ ငယ္ေလး ေတြလည္း ရွိေနျပန္ပါေသး တယ္။ ျပည္ပ တင္ပို႔ျခင္း အျပင္ ျပည္တြင္းသံုးဖို႔အတြက္လည္း
ဒီေတာ့ ႏိုင္ငံအရြယ္စားကလည္းငယ္၊ လူဦးေရကလည္း ထူထပ္၊ ကားအစီးေရကလည္း မ်ားဆုိရင္ေတာ့ ႏိုင္ငံအတြက္ တြက္ေခ်မကိုက္ပါဘူး။ ဆုိးက်ိဳးမ်ားစြာ ျဖစ္ထြန္းေစပါတယ္။ ဒီေတာ့ ကားသစ္ဝယ္စီးခ်င္ရင္ ကားေဟာင္း မျဖစ္မေနေရာင္းၾကရပါတယ္။ ဝယ္ထားတဲ့ ကားအေပၚကို လည္း အခြန္ခ ေစ်းေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ား မ်ား သတ္မွတ္ထားပါတယ္။ ဥပမာ- တစ္ႏွစ္ေမာင္းျပီးတဲ့ ကားဆုိရင္ အခြန္ေတာ္ေတာ္ၾကီးသြား ပါျပီ။ ဒီေတာ့ ကားေနာက္တစ္စီ ေျပာင္းမဝယ္ေသးရင္ေတာ့ လက္ထဲမွာရွိေနတဲ့ ကားကို ျပန္ေရာင္းတတ္ၾက ပါတယ္။ အၾကာၾကီးလည္း မစီးၾကပါတယ္။
အခ်ိဳ ႔ ဆုိ လပိုင္းသာစီးျပီး မၾကိဳက္လို႔ ေလလံေစ်းထဲ ပို႔ပစ္ပါတယ္။ အခ်ိဳ ႔က် ေတာ့ တစ္ႏွစ္နဲ႔ ေမာင္းႏွင္ျပီး ကားအေဟာင္းေစ်းထဲ ပို႔လိုက္ပါတယ္။ အျခား အေၾကာင္း ကိစၥမ်ား ေၾကာင့္လည္း ကားေလလံေစ်းထဲကို ပို႔ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ တစ္ခါတစ္ေလ ကမၻာ့ေစ်းအၾကီးဆံုး စာရင္းဝင္တဲ့ ဥေရာပ ျပိဳင္ ကားေတြေတာင္ ေတြ႔ရတတ္ ပါတယ္။ ဒီေတာ့ သူတို႔ဆီမွာ တစ္ပတ္ရစ္ ကားဆုိတာ ျမန္မာျပည္က ႏွစ္ ၂၀ကားေတြနဲ႔စာရင္ အမ်ားၾကီး ေကာင္း ပါတယ္။
ဒီေတာ့ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံရဲ ႔ကားအေဟာင္းေစ်းကြက္ကလည္း ႏိုင္ငံဝင္ေငြ ရွာေပးတဲ့ လုပ္ငန္းတစ္ခု ျဖစ္လာပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဂ်ပန္ကားေလ လံေစ်းကြက္ကို ဥေရာပ တင္မကပဲ အျခား ဖြံ႔ျဖိဳးဆဲ ႏိုင္ငံမ်ား ကိုပါ ေရာက္ရွိလာေအာင္ ဂ်ပန္တို႔ အမ်ိဳးမ်ိဳး စြဲေဆာင္ပါတယ္။ ဥပမာ- ျမန္မာကို ေခ်းေငြေတြ ေလ်ာ့ေပါ့ေပးျပီး ကားအေဟာင္းေစ်းကြက္ (ေလလံေစ်းကြက္) ထဲ ေရာက္လာေအာင္ ေခၚေဆာင္တာမ်ိဳး တို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ တစ္ပတ္ရစ္သံုးရတဲ့ ျမန္မာေတြဟာ ဒီေလာက္နဲ႔ ေက်နပ္ၾကရပါတယ္။ ကားအသစ္ဝယ္ရင္ေတာ့ တစ္ခုခုျဖစ္ရင္ အာမခံရွိတာေၾကာင့္ အခမဲ့ျပန္ျပင္ေပးတာမ်ိဳး၊ ဝန္ေဆာင္မွု ႏွစ္လ ရွည္ၾကာစြာ ေပးတာမ်ိဳးတို႔ လုပ္ေပးပါတယ္။ ကားအေဟာင္းက်ေတာ့ ဒီလိုအခြင့္အေရးေတြ မရပါဘူး။
ဂ်ပန္ကားေလလံေစ်းကြက္မွာက ကားရဲ ႔အေျခအေနအားလံုးကို စစ္ေဆးျပီး အေျခအေနအားလံုးကို ေဖာ္ျပထားတယ္။ ၾကိဳက္ရင္ဝယ္၊ မၾကိဳက္ရင္မဝယ္။ အားလံုးနည္းစနစ္နဲ႔လုပ္ပါတယ
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွာ ျပည္နယ္အသီးသီးကြဲသလို ယင္းျပည္နယ္အသီးသီးမွာလည္း ကားေလလံေစ်းအသီးသီး ရွိပါတယ္။ ယင္းကားေတြကို ႏိုင္ငံျခားတိုင္းျပည္ ဂ်ပန္အထိ လာဝယ္တယ္ရယ္လို႔ေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက အင္တာနက္ကေန ဝယ္ယူတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဂ်ပန္ကားေလလံေစ်း ကြက္ ေတြက ေလလံဝဘ္ဆိုဒ္ေတြ လြင့္ထားပါတယ္။ ယင္းေလလံ ဝဘ္ဆိုဒ္ေတြထဲမွာ သူ႔တို႔ဆီက ကားေတြကုိ တင္ေပးထားပါတယ္။ အၾကမ္းဖ်င္းအားျဖင့္ ကေတာ့ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံတစ္ဝန္းက ေလလံေစ်းကြက္ေတြ အားလံုးကကားေတြကို ကားေလလံဝဘ္ဆိုဒ္တစ္ခုတည္းမွ
ကားအေဟာင္း ကိုင္ထားတဲ့ လူရဲ ႔လက္ထဲမွာ ဘာေဖာက္သည္မွ မရွိပါဘူး။ သူတို႔က ဆိုင္ဖြင့္တဲ့ အေနအထားပဲ ရွိပါတယ္။ တကယ္ ေရာင္းျဖစ္ေအာင္ က်ေတာ့ ယင္းဝန္ေဆာင္မွု ဝဘ္ဆိုဒ္ေတြက လုပ္ေပးပါတယ္။ ဒီေတာ့ ဒီမွာလည္း ဒီကားစာရင္းေတြတင္၊ ဟုိမွာလည္း ဒီကားစာရင္း ေတြတင္ ဆုိေတာ့ တစ္ေနရာမွာ ေလလံဆြဲတာ နဲ႔ ေနာက္တစ္ေနရာနဲ႔ ထပ္ေနမလားလို႔ ထင္ျမင္စရာ ရွိပါတယ္။ အမွန္ေတာ့အဲလို မဟုတ္ပါဘူး။ Main Server တစ္ခုက ကားေလလံစာရင္း အဝင္အထြက္အားလံုးကို ကိုင္ထားျပီး က်န္တဲ့ အခြဲေလးေတြက ယင္း Main Server ကိုခ်ိတ္ထားတဲ့ သေဘာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ေလလံဆုိဒ္တစ္ခု က ေလလံဆြဲလိုက္ျပီ ဆုိရင္လည္း အျခား ဆိုဒ္က ျမင္ႏိုင္၊ သိႏိုင္ပါတယ္။
ဒီေတာ့ ကားေလလံဘယ္လိုဆြဲတယ္ဆုိတာကိ
ဒီေတာ့ Joy Stick ကိုင္ထားသူကလည္း ေမာက့္စ္ ကလစ္တစ္ ခ်က္ေခါက္လိုက္ရင္ ေငြဝင္မယ့္ စနစ္ကို အသံုးျပဳရျပန္ပါတယ္။ ဥပမာ - ကားဝယ္ယူလုိသူက ေမာက့္စ္ ကလစ္တစ္ခ်က္ ေခါက္လိုက္ရင္ သူ႔ဘဏ္အေကာင့္မွ ေငြက Joy stick ကိုင္ထားတဲ့သူရဲ ႔ ဘဏ္ေငြ အေကာင့္ဆီ စီး ဆင္းသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီမွာ လက္လြန္ျပီး ခလုပ္ႏွိပ္မွားတယ္လို႔ ေျပာလို႔မရပါဘူး။ မွားတယ္ မဝယ္ဘူး ဆုိရင္ေတာင္ ေလ်ာေၾကးေငြကို ေလလံဆြဲ အတံ ကိုင္ထားသူက ရရွိသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကားေလလံေစ်းကြက္ကိုသာ ေမာ့က္စ္ကလစ္ တစ္ခ်က္ေခါက္လို႔ ကားဝယ္ရတဲ့ စနစ္သာထားရင္ အားလံုး ကေမာက္ကမ ျဖစ္ႏိုင္တဲ့အတြက္ ၾကားမွာ Joy Stick ကိုင္သူ တစ္ဆင့္ခံထားပါတယ္။ ဒီေတာ့ အားသာခ်က္ က ေလလံမဆြဲျဖစ္ဘူး ဆုိရင္ေတာ့ အခ်ိန္မွီ ျပန္အေၾကာင္းျပန္ႏုိင္လို႔ ျဖစ္ပါတယ္။
ဒီေတာ့ ျမန္မာျပည္မွာလည္း ကားေလလံဝန္ေဆာင္မွု လုပ္ငန္းေတြ ရွိလာပါတယ္။ အခ်ိဳ ႔ကားေလလံဝန္ေဆာင္ မွု စင္တာေတြမွာဆုိရင္ ယင္း ေလလံဆြဲအတံ (Joy stick) ကုိခင္းက်င္းျပသ ထားပါတယ္။ ဒါဟာ ဟန္ေရးျပ သေဘာပဲ ရွိပါတယ္။ တကယ္ အသံုးမဝင္ပါဘူး။ Joy Stick ကိုင္ထားဖို႔ ဆုိတာ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံက ေတာ္ရံု ေအဂ်င္စီ တစ္ခုေတာင္ မလုပ္ႏိုင္ပါဘူး။ ဒီေတာ့ ကားဝယ္သူ စာဖတ္သူမ်ားအေနနဲ႔ ဒါကို သိထားေစခ်င္ပါတယ္။
ကားေလလံဆြဲဖုိ႔အတြက္ ျမန္မာျပည္က ကားအေရာင္းစင္တာမ်ား၊ ဝန္ေဆာင္မွုလုပ္ငန္းမ်ားက ကားေလလံ ဝဘ္ဆိုဒ္ေတြဝင္ၾကည့္ရပါတယ္။
သို႔ေပမယ့္ ရွားရွားပါးပါး ပိုက္ဆံေပးၾကည့္စရာမလိုပဲ အခမဲ့ ဝင္ၾကည့္လို႔ရ မယ့္ ကားေလလံဝဘ္ဆိုဒ္တစ္ခုေတာ့ ယခုႏွစ္ အတြင္း ေပၚေပါက္ လာပါတယ္။ ဒီေတာ့ ကားအေရာင္းစင္တာေတြလို ပိုက္ဆံေပးႏိုင္သူမွသာ ၾကည့္လို႔ ရတ့ဲအေနအထားမဟုတ္ေတာ့ပဲ လူတိုင္း ဝင္ၾကည့္လို႔ရတဲ့ ကားေလလံ ဝဘ္ဆိုဒ္တစ္ခု ျဖစ္လာပါတယ္။ ဝဘ္ဆိုဒ္လိပ္စာကေတာ့
http://
ျဖစ္ ပါတယ္။ တကယ္ ရွားရွားပါးပါးပါပဲ။ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံက သာမန္ ကားေလလံဝဘ္ဆိုဒ္တစ္ခုလို အသံုးျပဳလို႔ရပါတယ္။ ဒီေတာ့ ဝဘ္ဆိုဒ္တည္ေထာင္သူ လုပ္ငန္းရွင္ကို စာေရးသူ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းခ်က္ အရ ေအာက္ပါအတိုင္း သိရပါ တယ္။
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံေရာက္ ျမန္မာႏိုင္ငံသားျဖစ္ျပီး ဂ်ပန္ေလလံေစ်းကြက္တိုင္းကို
https://www.facebook.com/
ျဖစ္ပါတယ္။
ဒီေတာ့ ျမန္မာျပည္က လူတိုင္း ပိုက္ဆံေပးစရာ မလိုပဲ မိမိႏွစ္သက္ရာကား ကို အင္တာနက္သံုးလို႔ရတဲ့ ေနရာတိုင္းကေန ဝင္ၾကည့္လို႔ ရပါတယ္။ ကားေလလံဝန္ေဆာင္မွုကုမၼဏီမ်
ကားေလလံဆြဲျပီဆုိပါစုိ႔။ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ ေလလံေစ်းကြက္မွာ နာရီတိုင္း ကားအစီးေရ ေထာင္ခ်ီမကဝင္ေနပါတယ္။ ေလလံဆြဲသူေတြကလည္း ကမၻာတစ္လႊားကေန ေစာင့္ၾကည္ေနပါတယ္။ ဒီေတာ့ Joy Stick ကေတာ္ေတာ္ အလုပ္လုပ္ရတဲ့ အေနအထားမွာ ရွိပါတယ္။ နာရီနဲ႔ သတ္မွတ္ထားပါ တယ္။ လက္ရွိအၾကမ္းဖ်င္း ကေတာ့ ဂ်ပန္ေလလံေစ်း ကြက္မွာ ညေနပိုင္း အခ်ိန္တစ္ခုမွာ ေလလံပြဲခ်ိန္၊ စာရင္းပိတ္ခ်ိန္ သတ္မွတ္ထားပါ တယ္။ ေနာက္အက်ဆံုးကေတာ့ ည ၁၁ နာရီ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါက ေလလံဝန္ေဆာင္မွု ကုမၼဏီေတြအေပၚ မူတည္ပါ တယ္။ ကိုယ္ၾကိဳက္ရာကားေရြးျပီး ေစ်းႏွုန္း ကိုယ္ႏုိင္သေလာက္ေပး ထားရပါတယ္ ။ ေလလံဖြင့္ခ်ိန္မွာ ေတာ့ ကြန္ပ်ဴတာ Server ကေငြအမ်ားဆံုးေပး သူကိုၾကည့္ျပီး အလိုအေလ်ာက္ ေရြးခ်ယ္သြားပါတယ္။ ဒီမွာ လာဘ္ထိုး တယ္။ လာဘ္စားတယ္လည္း မရွိပါဘူး။ ကြန္ပ်ဴတာစနစ္နဲ႔ အလုပ္လုုပ္သြား တာ ျဖစ္ပါတယ္။ ယန္းေငြကို အသံုးျပဳပါတယ္။ ၁ယန္းေလာက္ ပိုေပးရင္လည္း ေပးသူက ရပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေလလံေစ်းကြက္ က အနိမ့္ဆံုး သတ္မွတ္ထားတဲ့ တန္ဖိုးတဲ့ ပိုေပးျပီး ေလလံဆြဲၾကရပါတယ္။
ေလလံဆြဲလို႔ ျမန္မာျပည္က ဝယ္သူဟာ ကားတစ္စီးရသြားျပီဆုိပါစို႔
ကားေလလံဝန္ေဆာင္မွုလုပ္ငန္း
ဂ်ပန္က ဝယ္ကားကို သေဘၤာနဲ႔ပို႔တာေတာင္ ေရြးခ်ယ္စရာ ႏွစ္မ်ိဳး ရွိလာျပန္ပါတယ္။ ကားသေဘၤာနဲ႔ ကြန္တိမ္ နာ ျဖစ္ပါတယ္။ ကားသေဘၤာ ပဲအသံုးမ်ားပါတယ္။ ျမန္လို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ ျပီးေတာ့ ေစ်းလည္း သက္သာလို႔ ျဖစ္ပါ တယ္။ ကြန္တိန္နာကေတာ့ ေစ်းအနည္းငယ္ျမင့္မား တာတစ္ခုေတာ့ ေတြးစရာ ရွိပါတယ္။ ကားအေကာင္း၊ ေစ်းၾကီးၾကီး ဝယ္တာဆုိရင္ေတာ့ ကြန္တိန္နာနဲ႔တင္တာ အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါမွ ခရီးတစ္ေလ်ွာက္ လံုျခံဳစိတ္ခ်ရပါတယ္။ ရာသီဥတုေၾကာင့္ ပ်က္ဆီးမွုနည္း ပါတယ္။
ဒါက ဂ်ပန္ကားေလလံေစ်းကြက္ကို သာမန္လူတစ္ေယာက္က သိရွိနားလည္ရန္ ျဖစ္ပါတယ္။ ကားေလလံဝဘ္ဆိုဒ္ကို ဝင္ၾကည့္မယ္ ကိုယ္ၾကိဳက္ ရာ ကားေရြးမယ္။ ယင္းကားကို ဝယ္ဖို႔ ၾကားခံဝန္ေဆာင္ မွုလုပ္ငန္း၊ ကားေလလံဝဘ္ ဆိုဒ္ ကုမၼဏီကိုအေၾကာင္းၾကား မယ္၊ ေငြ ထုတ္ေပးမယ္။ ဒါဆုိရင္ အားလံုး ျပီးသြားပါျပီ။ အားလံုး ျပီးျပီရယ္လို႔ေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ျမန္မာျပည္ေရာက္လာရင္ စာရြက္စာတန္းကိစၥေတြ လုပ္ရပါေသးတယ္။ ဒီအဆင့္ေတြကုိေတာ့ ေနာက္မွပဲ ေဖာ္ျပျပီး ဂ်ပန္က ကားေလလံဆြဲပံုကို ဒီေလာက္နဲ႔ နိဂုံးခ်ဳပ္လိုက္ရပါတယ္။
---
Ref:ေအာင္ခမ္း (TSJ team)
ဘႀကီးသက္
0 မွတ္ခ်က္ကေလးေရးေပးေနာ္.:
Post a Comment