From : ေခတ္လူငယ္
ယာဥ္ေဟာင္းအပ္ႏွံသည့္ အစီအစဥ္အရ အပ္ႏွံလိုက္သည့္ စီအင္န္ဂ်ီတကၠစီႏွင့္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ားကို စီအင္န္ဂ်ီယာဥ္အျဖစ္ ျပန္လည္ေဆာင္ရြက္ေပးလ်က္ရွိေၾကာင္း ျမန္မာ့ေရနံႏွင့္ သဘာဝဓါတ္ေငြ႕လုပ္ငန္းမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦး၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရသည္။ ယာဥ္ေဟာင္းအပ္ႏွံ စီအင္န္ဂ်ီယာဥ္မ်ားအတြက္ ယာဥ္အသစ္ အစားထိုး တင္သြင္းလာခဲ့ၿပီး ျပန္လည္ေျပးဆြဲ လုပ္ကိုင္ရန္ ျပင္ဆင္လ်က္ရွိရာတြင္ မူလစီအင္န္ဂ်ီယာဥ္မ်ားကဲ့သို႔ စီအင္န္ဂ်ီ ျပန္လည္တပ္ဆင္ခြင့္ ျပဳလ်က္ရွိသည္။ အမ်ားအားျဖင့္ တကၠစီႏွင့္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ားတြင္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ားတြင္ စီအင္န္ဂ်ီိ တပ္ဆင္ေျပးဆြဲမႈ မ်ားျပားလ်က္ရွိရာ အဆိုပါယာဥ္မ်ားကို စီအင္န္ဂ်ီယာဥ္အျဖစ္ႏွင့္ပင္ ျပန္လည္လုပ္ကိုင္ ေဆာင္ရြက္ခြင့္ေပးေနသည္ဟု သိရသည္။ “တကၠစီေတြ၊ ဘတ္စ္ေတြကို စီအင္န္ဂ်ီ ျပန္ေပးပါတယ္။ စီအင္န္ဂ်ီယာဥ္ကို အပ္ရင္ စီအင္န္ဂ်ီ ျပန္ေပးပါတယ္။ စစ္က်န္ဘတ္စ္ကားေတြ ေနရာအစားထိုး တင္သြင္းလာတဲ့ ခရီးသည္ယာဥ္ႀကီးေတြကိုလည္း စီအင္န္ဂ်ီ ေဆာင္ရြက္ေပးေနပါတယ္။ အမ်ားျပည္သူ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေပးေနတဲ့ ယာဥ္ေတြကို အဓိကထား ဦးစားေပး ေဆာင္ရြက္ေပးေနေပမယ့္ သဘာဝဓါတ္ေငြ႕ရရွိမႈ အေနအထားရေၾကာင့္ပါ” ဟု ျမန္မာ့ေရနံႏွင့္ သဘာဝဓါတ္ေငြ႕လုပ္ငန္းမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ရွင္းျပသည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ စီအင္န္ဂ်ီယာဥ္အျဖစ္ ေျပးဆြဲလ်က္ရွိေသာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အစီးေရမွာ ခရီးသည္တင္၊ စီးတီးတကၠစီ၊ ဌာနဆုိင္ရာယာဥ္၊ ကိုယ္ပိုင္ယာဥ္၊ ကုန္တင္ယာဥ္မ်ား အပါအဝင္ ယာဥ္အစီးေရ တစ္ေသာင္းခြဲေက်ာ္ခန္႔ရွိၿပီး ေန႔စဥ္ စီအင္န္ဂ်ီ သဘာဝဓါတ္ေငြ႕ ကုဗေပ ၁၇ သန္းခန္႔ ေရာင္းခ်ေပးလ်က္ရွိေၾကာင္း ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လ ၂ ရက္ေန႔ထုတ္ ျမဝတီ သတင္းစာတြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
Myanmar Express
ယာဥ္ေဟာင္းအပ္ႏွံသည့္ အစီအစဥ္အရ အပ္ႏွံလိုက္သည့္ စီအင္န္ဂ်ီတကၠစီႏွင့္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ားကို စီအင္န္ဂ်ီယာဥ္အျဖစ္ ျပန္လည္ေဆာင္ရြက္ေပးလ်က္ရွိေၾကာင္း ျမန္မာ့ေရနံႏွင့္ သဘာဝဓါတ္ေငြ႕လုပ္ငန္းမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦး၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရသည္။ ယာဥ္ေဟာင္းအပ္ႏွံ စီအင္န္ဂ်ီယာဥ္မ်ားအတြက္ ယာဥ္အသစ္ အစားထိုး တင္သြင္းလာခဲ့ၿပီး ျပန္လည္ေျပးဆြဲ လုပ္ကိုင္ရန္ ျပင္ဆင္လ်က္ရွိရာတြင္ မူလစီအင္န္ဂ်ီယာဥ္မ်ားကဲ့သို႔ စီအင္န္ဂ်ီ ျပန္လည္တပ္ဆင္ခြင့္ ျပဳလ်က္ရွိသည္။ အမ်ားအားျဖင့္ တကၠစီႏွင့္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ားတြင္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ားတြင္ စီအင္န္ဂ်ီိ တပ္ဆင္ေျပးဆြဲမႈ မ်ားျပားလ်က္ရွိရာ အဆိုပါယာဥ္မ်ားကို စီအင္န္ဂ်ီယာဥ္အျဖစ္ႏွင့္ပင္ ျပန္လည္လုပ္ကိုင္ ေဆာင္ရြက္ခြင့္ေပးေနသည္ဟု သိရသည္။ “တကၠစီေတြ၊ ဘတ္စ္ေတြကို စီအင္န္ဂ်ီ ျပန္ေပးပါတယ္။ စီအင္န္ဂ်ီယာဥ္ကို အပ္ရင္ စီအင္န္ဂ်ီ ျပန္ေပးပါတယ္။ စစ္က်န္ဘတ္စ္ကားေတြ ေနရာအစားထိုး တင္သြင္းလာတဲ့ ခရီးသည္ယာဥ္ႀကီးေတြကိုလည္း စီအင္န္ဂ်ီ ေဆာင္ရြက္ေပးေနပါတယ္။ အမ်ားျပည္သူ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေပးေနတဲ့ ယာဥ္ေတြကို အဓိကထား ဦးစားေပး ေဆာင္ရြက္ေပးေနေပမယ့္ သဘာဝဓါတ္ေငြ႕ရရွိမႈ အေနအထားရေၾကာင့္ပါ” ဟု ျမန္မာ့ေရနံႏွင့္ သဘာဝဓါတ္ေငြ႕လုပ္ငန္းမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ရွင္းျပသည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ စီအင္န္ဂ်ီယာဥ္အျဖစ္ ေျပးဆြဲလ်က္ရွိေသာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အစီးေရမွာ ခရီးသည္တင္၊ စီးတီးတကၠစီ၊ ဌာနဆုိင္ရာယာဥ္၊ ကိုယ္ပိုင္ယာဥ္၊ ကုန္တင္ယာဥ္မ်ား အပါအဝင္ ယာဥ္အစီးေရ တစ္ေသာင္းခြဲေက်ာ္ခန္႔ရွိၿပီး ေန႔စဥ္ စီအင္န္ဂ်ီ သဘာဝဓါတ္ေငြ႕ ကုဗေပ ၁၇ သန္းခန္႔ ေရာင္းခ်ေပးလ်က္ရွိေၾကာင္း ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လ ၂ ရက္ေန႔ထုတ္ ျမဝတီ သတင္းစာတြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
Myanmar Express
ဘႀကီးသက္
0 မွတ္ခ်က္ကေလးေရးေပးေနာ္.:
Post a Comment