လိုင္းကားမ်ားေပၚတြင္ ယာဥ္စီးခကို ႀကိဳးမဲ့စနစ္ျဖင့္ ေငြေပးသြင္း ႏိုင္သည့္ ipay စနစ္ကို ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ မတ္လ ၁၅ ရက္ေန႔တြင္ ဗႏၶဳလ သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္ေရး ယာဥ္လုိင္းမ်ားတြင္ စတင္အသံုးျပဳမည္ဟု သတင္းရရွိသည္။ စတင္အသံုးျပဳမည့္ ယာဥ္မ်ားမွာ ဗႏၶဳလ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး ယာဥ္လုိင္းမွ သမုိင္း၊ လွည္းတန္း၊ ေျမနီကုန္း၊ ဆူးေလသို႔သြားသည့္ ပါရမီအဓိပတိအျပာ ယာဥ္လုိင္းကားမ်ား ျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။ “ဒီကတ္ကို အသံုးျပဳျခင္းအားျဖင့္ ေငြစကၠဴ မလိုဘူး။ ၿပီးေတာ့ လုိင္းကားစီးတဲ့အခါမွာ အဓိကျဖစ္ေနတဲ့ အေၾကြမအမ္းလုိ႔၊ အေၾကြမရွိလုိ႔ဆုိတဲ့ ျပႆနာေတြ မရွိေတာ့ဘူး။ ဒီကတ္စနစ္က ႀကိဳးမဲ့စနစ္ျဖစ္ၿပီး ေငြေပးေခ်တဲ့အခါ ၀.၁ စကၠန္႔သာ ၾကာမယ္။ ေဆာ့ဖ္ဝဲကိုေတာ့ အိႏိၵယနဲ႕ ျမန္မာက ပညာရွင္ေတြ ေရးထားပါတယ္။ လုိင္းကားေတြေပၚမွာ အလကား တပ္ဆင္ေပးမွာပါ။ စက္ရဲ႕တန္ဖုိးက ေလးသိန္းေလာက္ရွိတယ္။ ကတ္တန္ဖုိးက ငါးေဒၚလာေလာက္ ရွိတယ္။ ကတ္ကို တစ္ကတ္သံုးရာက်ပ္နဲ႕ေရာင္းမယ္။ ၿပီးရင္ ကတ္ထဲကို အနည္းဆံုး တစ္ေထာင္က်ပ္ကေန အမ်ားဆံုး တစ္သိန္းထိ သြင္းထားႏုိင္တယ္။ ေငြေပးေခ်တဲ့အခါတုိင္း ေငြလက္ခံျဖတ္ပိုင္းတစ္ခု ရရွိမယ္။ အဲဒီကေန ေပးေခ်လုိက္တဲ့ ေငြပမာဏကို သိႏိုင္မယ္။ ၃၀၀ ခရီးဆုိ ၃၀၀ ျဖတ္မယ္။ ၂၀၀ ခရီးဆုိ ၂၀၀ ျဖတ္မယ္။ ၅၀ ခရီးဆုိ ၅၀ ျဖတ္မယ္။ အေၾကြအခက္အခဲ မရွိေတာ့ဘူး” ဟု ipay ပိုက္ဆံကတ္စနစ္ကို ျပဳလုပ္မည့္ ကစၧပနဒီမွ Project Manager ကိုေအာင္ေက်ာ္က ေျပာသည္။ အဆုိပါ စနစ္အသံုးျပဳရာတြင္ အဆင္ေျပေစရန္အတြက္ ယာဥ္ေနာက္လိုက္မ်ားကုိ Training ေပး မည္ဟု သိရသည္။ မိမိကတ္အတြင္း လက္က်န္ပိုက္ဆံနည္းေနပါက ကစၧပနဒီမွ ဖြင့္လွစ္ထားသည့္ ရံုးခြဲမ်ားတြင္ ထပ္မံျဖည့္သြင္းႏုိင္ရန္ စီစဥ္ေပးထားသည္ဟုလည္း သိရသည္။ ထုိ႔အျပင္ မိမိကတ္ကို တျခားလူမ်ား အသံုးမျပဳႏုိင္ရန္ လံုၿခံဳေရးစနစ္ကိုလည္း ျပဳလုပ္ေပးထားသည္သိရသည္။ ကစၧပနဒီအေနျဖင့္ အဆုိပါ ipay ပိုက္ဆံစနစ္အသံုးျပဳမႈကို လုိင္းကားမ်ား တြင္သာမက ရထားစီးျခင္း၊ Taxi စီးျခင္း၊ သေဘာၤစီးျခင္းစသည့္ သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းမ်ား၊ ထမင္းဝယ္စားျခင္း၊ ေစ်းဝယ္ျခင္းစသည့္ လုပ္ငန္းမ်ားတြင္ပါ အသံုးျပဳႏုိင္ရန္ ေဆြးေႏြးလ်က္ရွိသည္ဟု သိရေၾကာင္း ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ မတ္လ ၁၅ ရက္ေန႔ထုတ္ Internet ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။
From : ေခတ္လူငယ္
From : ေခတ္လူငယ္
0 မွတ္ခ်က္ကေလးေရးေပးေနာ္.:
Post a Comment