ၿမိဳ႕တြင္း လူသြားစႀကႍန္ မ်ားတြင္ အီလက္ ထရြန္းနစ္ ေၾကာ္ျငာဘုတ္ မ်ားႏွင့္ နံရံကပ္ ေၾကာ္ျငာ မ်ားကိုသာ စိုက္ထူခြင့္ ျပဳေတာ့မည္ဟု စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ ၏ သတင္း ထုတ္ျပန္ခ်က္ အရ သိရသည္။
လူသြားစႀကႍန္ မ်ားေပၚတြင္ လမ္းသြားလမ္းလာ မ်ားကို အေႏွာင့္ အယွက္ ျဖစ္ေစမည့္ ကန္႔လန္႔ဆုိင္း ဘုတ္မ်ား၊ ယာယီ ဆုိင္းဘုတ္ႏွင့္ အၿမဲတမ္း ေၾကာ္ျငာဘုတ္ မ်ား ကို စိုက္ထူခြင့္ ျပဳေတာ့မည္ မဟုတ္ဟု စည္ပင္ သာယာေရး ေကာ္မတီက မတ္လ ၁ ရက္ ေန႔စြဲျဖင့္ သတင္း ထုတ္ျပန္ထားသည္။
အဆိုပါ ပိတ္ပင္ ဆုိင္းဘုတ္မ်ားကို ျဖဳတ္ရန္ ၂ဝ၁၁ ခုႏွစ္ ေႏွာင္းပိုင္း ကာလမွစ၍ သတင္း ထုတ္ျပန္ခဲ့ၿပီး စိုက္ထူခြင့္ ေပးထားသည့္ ေၾကာ္ျငာ သက္တမ္း ကာလ မ်ား မတူညီျခင္းေၾကာင့္ သက္တမ္း ကုန္ဆံုး ကာလမ်ားကို ေစာင့္ဆုိင္း ေနျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း စည္ပင္ အရာရွိ တစ္ဦးက ဆုိသည္။
ကုန္ပစၥည္း ထုတ္လုပ္သည့္ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းရွင္ တစ္ဦးကလည္း အီလက္ထရြန္းနစ္ ေၾကာ္ျငာ တ္မ်ားႏွင့္ အၿမဲတမ္း ေၾကာ္ျငာဘုတ္ မ်ားမွာ ကြာျခားမႈ ရွိေသာ္ လည္း တစ္ခုစီ၌ ေၾကာ္ျငာ ေပါက္ေရာက္မႈ တန္ဖိုး တစ္မ်ဳိးစီ ရွိ၍ မည္သည္က ပိုမို အားသာမႈ ရွိသည္ဟု ေျပာ၍မရ ဟု ဆုိသည္။
”LED ဘုတ္ဆုိရင္ ကုန္ပစၥည္း အမ်ဳိးအစား ၁ဝ မ်ဳိးေလာက္ကို တစ္ၿပိဳင္တည္း ေၾကာ္ျငာလုိ႔ ရသလို အၿမဲတမ္း ေၾကာ္ျငာဘုတ္ေတြ ဆုိလည္း ေၾကာ္ျငာရဲ႕ ဆြဲေဆာင္မႈ အား တစ္မ်ဳိး ရွိပါတယ္။ ဒီေျပာင္းလဲမႈ ေၾကာင့္ေတာ့ ေၾကာ္ျငာရွင္ေတြ ဘက္က အမ်ားႀကီး ေျပာင္းလဲသြားတာမ်ဳိး မရွိပါဘူး”ဟု၄င္းကေျပာသည္။
ယခင္က LED ေၾကာ္ျငာမ်ား သည္ အၿမဲတမ္း ေဘဘုတ္မ်ားထက္ ေငြေၾကး ကုန္က်မႈ ပမာဏ မ်ားျပားေသာ္လည္း လက္ရွိ၌ LED ေၾကာ္ျငာဘုတ္ ျပဳလုပ္မႈ တန္ဖိုး သည္ ယခင္ကာလ ထက္ ထက္ဝက္ခန႔္ ေစ်းေလ်ာ့နည္းလာသည့္ အတြက္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ား အတြက္ အဆင္ေျပ ႏုိင္သည့္ အေနအထား ရွိသည္ဟု အထက္ပါ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းရွင္ က ဆက္လက္ ေျပာသည္။
ေဝမာထြန္း
http://popularmyanmar.com
0 မွတ္ခ်က္ကေလးေရးေပးေနာ္.:
Post a Comment