ရန္ကုန္၊ မတ္ ၁၃
လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ႏုိင္ရန္ ေျမေအာက္ဝါယာ ႀကိဳးမ်ားႏွင့္ေရေျမာင္းမ်ား ေျပာင္းေရႊ႕ျခင္းကုိ ေဆာင္ရြက္ၿပီးစီးၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ေရႊေတာင္ကုမၸဏီမွ စီအီးအို ဦးေအာင္ေဇာ္ႏိုင္က ေျပာသည္။
”ေျမေအာက္ဝါယာႀကိဳးနဲ႔ ေရေျမာင္းေတြကို ၿပီးခဲ့တဲ့ စေနေန႔က ရွင္းလင္းၿပီးပါၿပီ။ မၾကာခင္ စတင္တည္ေဆာက္မွာပါ” ဟု ၄င္းက လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္ တံတား တည္ေဆာက္ရန္ ပႏၷက္တင္မဂၤလာပဲြ ျပဳလုပ္ခဲ့သည့္ မတ္လ ၁ဝ ရက္ေန႔ တြင္ ယင္းကဲ့သုိ႔ ေျပာၾကားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္ တံတား တည္ေဆာက္ရန္ ဒီဇိုင္းကုိ စင္ကာ ပူႏုိင္ငံမွ ပညာရွင္မ်ားႏွင့္ ျမန္မာအင္ဂ်င္နီယာမ်ား ပူးေပါင္း၍ ေရးဆဲြထားျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ၄င္းက ဆက္ လက္ေျပာသည္။
လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္ တံတားတည္ေဆာက္ရန္ အတြက္ စည္ပင္သာယာမွ ႀကီးၾကပ္ကြပ္ကဲၿပီး ေရႊေတာင္ကုမၸဏီမွ တည္ေဆာက္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အခ်ိန္ကာလတစ္ခု၌ တည္ေဆာက္မႈတန္ဖိုးအတြက္ ကုန္က်ေငြကိုဌာနမွ ကုမၸဏီသို႔ ျပန္လည္ေပးရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း စည္ပင္လမ္းတံတားဌာနမွ အႀကီးတန္း အရာရိွတစ္ဦးက ေပၚျပဴလာ နယူးစ္သို႔ ေျပာသည္။
ကုမၸဏီႏွင့္ စည္ပင္ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ဆုိမည့္ အစီအစဥ္တြင္ ပဏာမ သေဘာတူညီခ်က္ (MoA) ေရးထိုး၍ အေသးစိတ္ေငြေၾကး တြက္ခ်က္မႈ ေဆာင္ရြက္ၿပီးမွသာ သေဘာတူ စာခ်ဳပ္ လက္မွတ္ေရးထိုးျခင္း အဆင့္ဆင့္ ေဆာင္ရြက္ရန္ ေရႊေတာင္ကုမၸဏီမွ စီအီးအို ဦးေအာင္ေဇာ္ႏိုင္က ပႏၷက္တင္ပဲြအၿပီး၌ စည္ပင္အရာရိွမ်ားကို တင္ျပခဲ့သည္။
တည္ေဆာက္မည့္ တံတားအမ်ဳိးအစားမွာ သံမဏိ သံယက္မႏွင့္ သံကူကြန္ကရစ္ျဖစ္ၿပီး တံတားအရွည္မွာ ၂၄၆၆ ေပ ရွည္လ်ားေၾကာင္း၊ သံကူကြန္ကရစ္လြန္တူး ဘိုးပိုင္ အုတ္ျမစ္အမ်ဳိးအစားကို အသံုးျပဳမည္ျဖစ္ၿပီး တံတားအေပၚတြင္ သံမဏိသံယက္မ သံကူကြန္ ကရစ္ၾကမ္းခင္းႏွင့္ ႏိုင္လြန္ကတၱရာ ခင္းက်င္းမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဦးေအာင္ေဇာ္ႏုိင္က ေျပာသည္။
တံတားအက်ယ္မွာ ၅ဝ ေပ ၈ လက္မႏွင့္ တံတားေအာက္ ကင္းလြတ္အျမင့္ ၁၈ ေပခန္႔ ထားရိွမည္ ျဖစ္ၿပီး ယာဥ္တစ္စီးခြင့္ျပဳ တန္ခ်ိန္ကို တန္ ၆ဝ သတ္မွတ္ထား ေၾကာင္း ၄င္းက စည္ပင္အရာရိွမ်ားအား ရွင္းလင္းေျပာၾကားသည္။
ေဝမာထြန္း
လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ႏုိင္ရန္ ေျမေအာက္ဝါယာ ႀကိဳးမ်ားႏွင့္ေရေျမာင္းမ်ား ေျပာင္းေရႊ႕ျခင္းကုိ ေဆာင္ရြက္ၿပီးစီးၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ေရႊေတာင္ကုမၸဏီမွ စီအီးအို ဦးေအာင္ေဇာ္ႏိုင္က ေျပာသည္။
”ေျမေအာက္ဝါယာႀကိဳးနဲ႔ ေရေျမာင္းေတြကို ၿပီးခဲ့တဲ့ စေနေန႔က ရွင္းလင္းၿပီးပါၿပီ။ မၾကာခင္ စတင္တည္ေဆာက္မွာပါ” ဟု ၄င္းက လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္ တံတား တည္ေဆာက္ရန္ ပႏၷက္တင္မဂၤလာပဲြ ျပဳလုပ္ခဲ့သည့္ မတ္လ ၁ဝ ရက္ေန႔ တြင္ ယင္းကဲ့သုိ႔ ေျပာၾကားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္ တံတား တည္ေဆာက္ရန္ ဒီဇိုင္းကုိ စင္ကာ ပူႏုိင္ငံမွ ပညာရွင္မ်ားႏွင့္ ျမန္မာအင္ဂ်င္နီယာမ်ား ပူးေပါင္း၍ ေရးဆဲြထားျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ၄င္းက ဆက္ လက္ေျပာသည္။
လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္ တံတားတည္ေဆာက္ရန္ အတြက္ စည္ပင္သာယာမွ ႀကီးၾကပ္ကြပ္ကဲၿပီး ေရႊေတာင္ကုမၸဏီမွ တည္ေဆာက္ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အခ်ိန္ကာလတစ္ခု၌ တည္ေဆာက္မႈတန္ဖိုးအတြက္ ကုန္က်ေငြကိုဌာနမွ ကုမၸဏီသို႔ ျပန္လည္ေပးရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း စည္ပင္လမ္းတံတားဌာနမွ အႀကီးတန္း အရာရိွတစ္ဦးက ေပၚျပဴလာ နယူးစ္သို႔ ေျပာသည္။
ကုမၸဏီႏွင့္ စည္ပင္ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ဆုိမည့္ အစီအစဥ္တြင္ ပဏာမ သေဘာတူညီခ်က္ (MoA) ေရးထိုး၍ အေသးစိတ္ေငြေၾကး တြက္ခ်က္မႈ ေဆာင္ရြက္ၿပီးမွသာ သေဘာတူ စာခ်ဳပ္ လက္မွတ္ေရးထိုးျခင္း အဆင့္ဆင့္ ေဆာင္ရြက္ရန္ ေရႊေတာင္ကုမၸဏီမွ စီအီးအို ဦးေအာင္ေဇာ္ႏိုင္က ပႏၷက္တင္ပဲြအၿပီး၌ စည္ပင္အရာရိွမ်ားကို တင္ျပခဲ့သည္။
တည္ေဆာက္မည့္ တံတားအမ်ဳိးအစားမွာ သံမဏိ သံယက္မႏွင့္ သံကူကြန္ကရစ္ျဖစ္ၿပီး တံတားအရွည္မွာ ၂၄၆၆ ေပ ရွည္လ်ားေၾကာင္း၊ သံကူကြန္ကရစ္လြန္တူး ဘိုးပိုင္ အုတ္ျမစ္အမ်ဳိးအစားကို အသံုးျပဳမည္ျဖစ္ၿပီး တံတားအေပၚတြင္ သံမဏိသံယက္မ သံကူကြန္ ကရစ္ၾကမ္းခင္းႏွင့္ ႏိုင္လြန္ကတၱရာ ခင္းက်င္းမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဦးေအာင္ေဇာ္ႏုိင္က ေျပာသည္။
တံတားအက်ယ္မွာ ၅ဝ ေပ ၈ လက္မႏွင့္ တံတားေအာက္ ကင္းလြတ္အျမင့္ ၁၈ ေပခန္႔ ထားရိွမည္ ျဖစ္ၿပီး ယာဥ္တစ္စီးခြင့္ျပဳ တန္ခ်ိန္ကို တန္ ၆ဝ သတ္မွတ္ထား ေၾကာင္း ၄င္းက စည္ပင္အရာရိွမ်ားအား ရွင္းလင္းေျပာၾကားသည္။
ေဝမာထြန္း
0 မွတ္ခ်က္ကေလးေရးေပးေနာ္.:
Post a Comment