သတင္းအခ်က္အလက္ ေမးျမန္းႏုိင္မည့္ ရတနာပံု Call Center ကို ယခုလမွစတင္ကာ ေမးျမန္းမႈမ်ားအား ေငြေၾကးေကာက္ခံေနၿပီဟု ဝန္ေဆာင္မႈေပးသည့္Blue Oceanကုမၸဏီမွ သိရသည္။
”အခမဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈ ႏွစ္လ ေပးထားတာ ျပည့္သြားၿပီ ျဖစ္တဲ့ အတြက္ အခုလုိမ်ဳိး ေငြေၾကး ေကာက္ခံရျခင္း ျဖစ္ပါတယ္” ဟု ယင္းကုမၸဏီမွ မန္ေနဂ်ာဦးထြန္း ထြန္းလင္း က ေျပာသည္။ ေငြေၾကးေကာက္ခံမႈ ပံုစံမွာCall Center မွ မည္သည့္ ဝန္ ေဆာင္မႈမ်ားမဆုိ ေမးျမန္းပါက ၁ မိနစ္လွ်င္ ၃ဝ က်ပ္ႏႈန္းျဖင့္ ေကာက္ခံသြားမည္ျဖစ္ၿပီးအဆုိ ပါ ေငြမ်ားကိုလည္း ျမန္မာ့ ဆက္ သြယ္ေရး ဖုန္းဘီလ္မွ ႏုတ္ယူသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းဝန္ေဆာင္မႈကိုလည္း ေငြေၾကး ေကာက္ ခံသည့္ ရက္မွ စတင္၍ ၂၄ နာရီ ေပးသြား မည္ျဖစ္ ေၾကာင္း ၄င္းထံမွ သိရသည္။ ”ျမန္မာ့ ဆက္သြယ္ေရး ဘီလ္ ထဲ ႏုတ္ယူတဲ့ အပိုင္းမွာေတာ့ ေငြ ျဖည့္ကတ္နဲ႔ ေမးျမန္းတဲ့ ဖုန္းေတြ ဆိုရင္ေတာ့ လြယ္ပါတယ္။ ကတ္ ထဲကေန ေငြကို ႏုတ္ယူသြား႐ံုပဲ။ ဘီလ္စနစ္ အသံုးျပဳတဲ့ ဖုန္းေတြ ဆုိရင္ေတာ့ ဖုန္းမိနစ္မွာ Call Centerေခၚဆုိထားတယ္ဆုိတဲ့ ဝန္ ေဆာင္ခ ေပၚလာ မွာပါ။ ဒီအ တြက္ လည္း ႏုိင္ငံပိုင္ သတင္းစာေတြမွာ ေၾကညာထားပါတယ္။ လမ္းေဘး PCOဖုန္းေတြအတြက္လည္း အေၾကာင္းၾကားထားၿပီးပါၿပီ” ဟု အထက္ပါပုဂၢိဳလ္က ဆက္ လက္ ေျပာသည္။လက္ရိွတြင္Call Center အား ဝန္ထမ္း ၂၄ဝ ျဖင့္ စတင္ဖဲြ႕စည္း ထားၿပီး ေန႔ဘက္တြင္ ဝန္ထမ္း ၁၆ဝ ႏွင့္ ညဘက္တြင္ ဝန္ထမ္း ၄ဝ ခန္႔ ထားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေမး ျမန္းမႈကိုလည္း ျမန္မာဘာသာ စကားအျပင္ အဂၤလိပ္၊ တ႐ုတ္၊ ဂ်ပန္၊ ျပင္သစ္၊ ဂ်ာမနီ စသည့္ ဘာသာစကားမ်ားျဖင့္လည္း ေမး ျမန္းႏုိင္မည္ျဖစ္ၿပီး ယင္း ဘာသာ စကားမ်ား အနက္ ျမန္မာ၊ အဂၤလိပ္ ဘာသာစကားမ်ားကိုသာ ၂၄ နာရီ ေျဖၾကားေပးမည္ျဖစ္ၿပီး က်န္ ဘာသာမ်ားကိုမူ ေန႔ဘက္တြင္ သာ ေျဖၾကားေပးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏုိင္ မည့္ ဖုန္း နံပါတ္ကိုလည္း ၁၈၇၅၊ ၁၈၇၆၊ ၁၈၇၇၊ ၁၈၇၈ နံပါတ္မ်ားရိွသည့္ အနက္ ၁၈၇၆ ဖုန္းနံပါတ္တစ္ခု ျဖင့္သာ ဝန္ေဆာင္မႈ စတင္သြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ၄င္းက ေျပာသည္။ရတနာပံု CallCenter အား ၂ဝ၁၁ ဒီဇင္ဘာလ ၁၇ ရက္ေန႔မွ စတင္ ဝန္ေဆာင္မႈေပးျခင္း ျဖစ္ၿပီး လက္ရိွ Call Center တြင္ အပ္ ႏွံထားေသာ ကုမၸဏီ ၂ဝ ေက်ာ္ ခန္႔ရိွၿပီျဖစ္ေၾကာင္း အပ္ႏွံသည့္ ကုမၸဏီ ၂၄ဝ ျပည့္ပါက ေနာက္ ထပ္ Call Center တစ္ခု ထပ္မံ ဖြင့္လွစ္ သြားမည္ ျဖစ္ၿပီး ရန္ ကုန္ Call Center အျပင္ မႏၲေလးCall Center ၊ ေနျပည္ေတာ္ Call Center မ်ားကိုလည္း ထပ္မံဖြင့္လွစ္ သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း အထက္ပါ ပုဂၢိဳလ္က ဆက္လက္ေျပာ သည္။ ေပၚျပဴလာဂ်ာနယ္
”အခမဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈ ႏွစ္လ ေပးထားတာ ျပည့္သြားၿပီ ျဖစ္တဲ့ အတြက္ အခုလုိမ်ဳိး ေငြေၾကး ေကာက္ခံရျခင္း ျဖစ္ပါတယ္” ဟု ယင္းကုမၸဏီမွ မန္ေနဂ်ာဦးထြန္း ထြန္းလင္း က ေျပာသည္။ ေငြေၾကးေကာက္ခံမႈ ပံုစံမွာCall Center မွ မည္သည့္ ဝန္ ေဆာင္မႈမ်ားမဆုိ ေမးျမန္းပါက ၁ မိနစ္လွ်င္ ၃ဝ က်ပ္ႏႈန္းျဖင့္ ေကာက္ခံသြားမည္ျဖစ္ၿပီးအဆုိ ပါ ေငြမ်ားကိုလည္း ျမန္မာ့ ဆက္ သြယ္ေရး ဖုန္းဘီလ္မွ ႏုတ္ယူသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္းဝန္ေဆာင္မႈကိုလည္း ေငြေၾကး ေကာက္ ခံသည့္ ရက္မွ စတင္၍ ၂၄ နာရီ ေပးသြား မည္ျဖစ္ ေၾကာင္း ၄င္းထံမွ သိရသည္။ ”ျမန္မာ့ ဆက္သြယ္ေရး ဘီလ္ ထဲ ႏုတ္ယူတဲ့ အပိုင္းမွာေတာ့ ေငြ ျဖည့္ကတ္နဲ႔ ေမးျမန္းတဲ့ ဖုန္းေတြ ဆိုရင္ေတာ့ လြယ္ပါတယ္။ ကတ္ ထဲကေန ေငြကို ႏုတ္ယူသြား႐ံုပဲ။ ဘီလ္စနစ္ အသံုးျပဳတဲ့ ဖုန္းေတြ ဆုိရင္ေတာ့ ဖုန္းမိနစ္မွာ Call Centerေခၚဆုိထားတယ္ဆုိတဲ့ ဝန္ ေဆာင္ခ ေပၚလာ မွာပါ။ ဒီအ တြက္ လည္း ႏုိင္ငံပိုင္ သတင္းစာေတြမွာ ေၾကညာထားပါတယ္။ လမ္းေဘး PCOဖုန္းေတြအတြက္လည္း အေၾကာင္းၾကားထားၿပီးပါၿပီ” ဟု အထက္ပါပုဂၢိဳလ္က ဆက္ လက္ ေျပာသည္။လက္ရိွတြင္Call Center အား ဝန္ထမ္း ၂၄ဝ ျဖင့္ စတင္ဖဲြ႕စည္း ထားၿပီး ေန႔ဘက္တြင္ ဝန္ထမ္း ၁၆ဝ ႏွင့္ ညဘက္တြင္ ဝန္ထမ္း ၄ဝ ခန္႔ ထားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေမး ျမန္းမႈကိုလည္း ျမန္မာဘာသာ စကားအျပင္ အဂၤလိပ္၊ တ႐ုတ္၊ ဂ်ပန္၊ ျပင္သစ္၊ ဂ်ာမနီ စသည့္ ဘာသာစကားမ်ားျဖင့္လည္း ေမး ျမန္းႏုိင္မည္ျဖစ္ၿပီး ယင္း ဘာသာ စကားမ်ား အနက္ ျမန္မာ၊ အဂၤလိပ္ ဘာသာစကားမ်ားကိုသာ ၂၄ နာရီ ေျဖၾကားေပးမည္ျဖစ္ၿပီး က်န္ ဘာသာမ်ားကိုမူ ေန႔ဘက္တြင္ သာ ေျဖၾကားေပးမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏုိင္ မည့္ ဖုန္း နံပါတ္ကိုလည္း ၁၈၇၅၊ ၁၈၇၆၊ ၁၈၇၇၊ ၁၈၇၈ နံပါတ္မ်ားရိွသည့္ အနက္ ၁၈၇၆ ဖုန္းနံပါတ္တစ္ခု ျဖင့္သာ ဝန္ေဆာင္မႈ စတင္သြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ၄င္းက ေျပာသည္။ရတနာပံု CallCenter အား ၂ဝ၁၁ ဒီဇင္ဘာလ ၁၇ ရက္ေန႔မွ စတင္ ဝန္ေဆာင္မႈေပးျခင္း ျဖစ္ၿပီး လက္ရိွ Call Center တြင္ အပ္ ႏွံထားေသာ ကုမၸဏီ ၂ဝ ေက်ာ္ ခန္႔ရိွၿပီျဖစ္ေၾကာင္း အပ္ႏွံသည့္ ကုမၸဏီ ၂၄ဝ ျပည့္ပါက ေနာက္ ထပ္ Call Center တစ္ခု ထပ္မံ ဖြင့္လွစ္ သြားမည္ ျဖစ္ၿပီး ရန္ ကုန္ Call Center အျပင္ မႏၲေလးCall Center ၊ ေနျပည္ေတာ္ Call Center မ်ားကိုလည္း ထပ္မံဖြင့္လွစ္ သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း အထက္ပါ ပုဂၢိဳလ္က ဆက္လက္ေျပာ သည္။
0 မွတ္ခ်က္ကေလးေရးေပးေနာ္.:
Post a Comment