ရန္ကုန္ျမို့တြင္း ယခုလပိုင္းမ်ားအတြင္း ျပည္ပမွ တင္သြားလာေသာ တကၠစီအသစ္မ်ား မ်ားျပားလာျခင္းေၾကာင့္ အိုေဟာင္းတကၠစီယာဥ္ေမာင္းမ်ား ၀င္ေငြက်ဆင္းလာေၾကာင္း ယင္းတကၠစီလုပ္ငန္း အသိုင္းအ၀ိုင္းမွ ၂-၈-၂၀၁၂ ရက္ကသိရသည္။ ျပည္ပမွ တင္သြားလာေသာ ေမာ္ဒယ္ျမင့္ တကၠစီမ်ား မ်ားျပားလာျခင္း၊တကၠစီငွားရမ္းသူမ်ား ယခင္ထက္ ေလ်ာ့လာျခင္းတို့ေၾကာင့္ ယင္းကဲ့သို့အိုေဟာင္း တကၠစီယာဥ္မ်ား ၀င္ေငြသိသာစြာက်ဆင္း လာရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ယခုလက္ရိွ ရန္ကုန္ျမို့တြင္း ကားတင္သြင္းခြင့္ရခိ်န္မွစ၍ တင္သြင္းလာေသာ တကၠစီသစ္မ်ား၊ ယခုလပိုင္းအတြင္း ထပ္မံတင္သြင္းလာေသာ အဂၤလိပ္အကၡရာေမာ္ဒယ္ျမင့္ တကၠစီမ်ားနွင့္ ယခင္က လူတန္းစားတစ္ခုသာ စီးနင္းနိုင္ခဲ့သည့္ တန္ဖိုးၾကီးကားမ်ားကို တကၠစီအျဖစ္ ေျပးဆဲြလာမႈ အမ်ားအျပားရိွလာျပီး ငွားရမ္းခေဈးနႈန္းမွာလည္း ကြာဟမႈမရိွေသာေၾကာင့္ ကားငွားသူမ်ားက ကားအသစ္မ်ားကိုသာ ပိုမိုစီနင္းလိုၾကရာ ယင္းကဲ့သို့ အို၊ေဟာင္းတကၠစီမ်ား ၀င္ေငြက်ဆင္းသြားရသည့္အျပင္ တစ္ခါတစ္ရံ ေလာင္စာဆီသံုး တကၠစီအသစ္မ်ားက စီအင္န္ဂီ်ကိုသံုးကာ တကၠစီအေဟာင္းမ်ားထက္ပင္ ေဈးနႈန္းေလွ်ာ့ယူမႈမ်ား ရိွလာေသာေၾကာင့္ တကၠစီအေဟာင္း ယာဥ္ေမာင္းမ်ား အခက္ေတြ့ေနရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ 'လူေတြ ကားတားလို့ ရပ္ေပးရင္ ကားကိုၾကည့္ျပီး မစီးခ်င္ေတာ့ က်ပ္၃၀၀၀တန္ခရီးကို ၁၀၀၀ေလာက္နဲ့ ေဈးဆစ္ျပီး မစီးၾကဘူး။ ဒီၾကားထဲ ပံုမွန္က်ပ္တစ္ေသာင္းေက်ာ္၊ ရတဲ့ သန္လ်င္ေရလယ္ ဘုရားေလာက္ခရီးကို ခရီးသည္က ေဈးဆစ္ေနတုန္း ျမန္မာမီနီက က်ပ္၄၅၀၀နဲ့ ျဖတ္တင္သြားတယ္။
စီအင္န္ဂီ် သမားေတာင္ မေမာင္းနိုင္တဲ့ေဈးကို ဆီသမားက ဘယ္လိုေမာင္းလဲမသိဘူးဟု အို၊ေဟာင္းတကၠစီ ယာဥ္ေမာင္းတစ္ဦးက ေျပာသည္။ ယင္းစီအင္န္ဂီ်သံုး အို၊ေဟာင္း တကၠစီမ်ား၏ အံုနာေၾကးမ်ားမွာ တစ္ရက္ပ်မ္းမွ်၁၇၀၀၀ က်ပ္ခန့္ရိွျပီး စီအင္န္ဂီ်ဓာတ္ ေငြ့၅၀၀၀က်ပ္တန္ဖိုးခန့္ ျဖည့္ပါက တစ္ေနကုန္ ေမာင္းနိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။ 'စီအင္န္ဂီ်က နည္းနည္းခံသာတယ္။ ဒါေပမဲ့တစ္ခါတေလ အံုနာေၾကးေတာင္ မရဘူး။ လူေတြကလည္း တကၠစီ သိပ္မစီးတာလည္းပါေပမယ့္ ဟိုတစ္ေလာကဆို ရန္ကုန္-ပဲခူး အသြားအျပန္ စီအင္န္ဂီ်ကားေတာင္ က်ပ္သံုးေသာင္းခဲြ၊ ေလးေသာင္းေလာက္မွ လိုက္နိုင္တဲ့ အေျခအေနကို ဆီျဖည့္ရတဲ့ တကၠစီကားအသစ္က က်ပ္တစ္ေသာင္းခဲြတည္းနဲ့ တင္သြားတယ္'ဟု ယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္း တကၠစီသမားတစ္ဦးက ေျပာၾကားျပီ အို၊ေဟာင္းတကၠစီ ေဈးကြက္ပ်က္မည္ကို ယင္းတကၠစီယာဥ္ေမာင္း အမ်ားစု စိုးရိမ္ေနေၾကာင္း သိရသည္။
ဘႀကီးသက္
0 မွတ္ခ်က္ကေလးေရးေပးေနာ္.:
Post a Comment