BOT စနစ္ျဖင့္ ကုမၸဏီမ်ား လုပ္ကိုင္ရန္ ခြင့္ျပဳထားသည့္ လမ္း၊ တံတားဂိတ္မ်ားထဲမွ သတ္မွတ္ႏႈန္းထားမ်ားထက္ အခြန္ပိုမိုေကာက္ခံခဲ့သည့္ လမ္း၊ တံတား ၂၆ ဂိတ္အား အေရးယူမႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ရေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးမွ ပထမအႀကိမ္ အမ်ိဳးသားလႊတ္ေတာ္ တတိယပံုမွန္အစည္းအေဝး ဒုတိယေန႔တြင္ ေျပာၾကားခဲ့သည္။
BOT စနစ္ျဖင့္ လမ္း၊ တံတားေၾကးမ်ား အခြန္ေကာက္ခံရန္ ကုမၸဏီမ်ားႏွင့္ ေလလံစာခ်ဳပ္ ခ်ဳပ္ဆိုကတည္းကပင္ ေကာက္ခံရမည့္ ႏႈန္းထား မ်ားထက္ ပိုမိုေကာက္ခံပါက အေရးယူမည္ဆိုသည့္အခ်က္ကို ထည့္သြင္းထားသည့္အျပင္ ၎ကိစၥရပ္ႏွင့္ပတ္သက္၍ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ေမလ ၁၂ ရက္ ေန႔က ေလလံလုပ္ငန္းရွင္မ်ားကို ေခၚယူ၍ ရွင္းျပခဲ့ၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ဆက္လက္ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံတစ္ဝန္းလံုးတြင္ ၂၀၁၁-၂၀၁၂ ဘ႑ာႏွစ္အတြင္း BOT စနစ္ျဖင့္ လုပ္ကုိင္ရန္ ခြင့္ျပဳထားသည့္ လမ္း၊ တံတားဂိတ္ ၂၆၁ ဂိတ္ရွိၿပီး လမ္း၊ တံတားေၾကးပိုမိုေကာက္ခံပါက အေရးယူမႈမ်ားအေနျဖင့္ ပထမအႀကိမ္တြင္ သတိေပးျခင္း၊ ဒုတိယအႀကိမ္တြင္ စစ္ေဆး၍ မွန္ကန္လွ်င္ ေကာက္ခံမႈ ၁ လ ပိတ္သိမ္း၍ ၎ ၁ လအတြင္း ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးလုပ္ငန္းမွ ဝင္ေရာက္ေကာက္ခံမည္ျဖစ္ၿပီး၊ တတိယအႀကိမ္တြင္ ၎ဘ႑ာႏွစ္အတြက္ လမ္း၊ တံတားေၾကး ေကာက္ခံခြင့္ လံုးဝပိတ္သိမ္းျခင္းတို႔ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ထို႔ျပင္ အစိုးရသစ္လက္ထက္မွ စတင္၍ ျမန္မာႏိုင္ငံအတြင္း စီးပြားေရးဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္မႈမ်ား အေထာက္အကူ ျပဳႏိုင္ရန္ႏွင့္ နယ္စပ္ ကုန္စည္ ျပည္တြင္းသို႔ ပိုမိုဝင္ေရာက္လာႏိုင္ေရးအတြက္ ေရပူစမ္းဂိတ္ႏွင့္ မရမ္းေခ်ာင္ စစ္ေဆးေရးဂိတ္တို႔အား ဖ်က္သိမ္းခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
ေရပူစမ္း စစ္ေဆးေရးဂိတ္သည္ မႏၱေလး-မူဆယ္ နယ္စပ္ကုန္သြယ္ေရးလမ္းေၾကာင္းေပၚတြင္ တည္ရွိျခင္းျဖစ္ၿပီး မရမ္းေခ်ာင္ဂိတ္မွာ ျမန္မာ-ထိုင္း နယ္စပ္ ျမဝတီကုန္သြယ္ေရးလမ္းေၾကာင္း ေပၚတြင္ တည္ရွိျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
0 မွတ္ခ်က္ကေလးေရးေပးေနာ္.:
Post a Comment