Wednesday, September 19, 2012

နည္းနည္းေလးေတာ့လြဲေနတယ္ Call Center (1876)

ဖုန္းဆက္လုိက္ရံုျဖင့္ ၂၄ နာရီ က်န္းမာေရး ေစာင့္ေရွာက္မႈ ခံယူႏုိင္မည့္ အစီအစဥ္ ရတနာပံု Call Center က ေဆာင္ရြက္ေပးေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ အဆုိပါ အစီအစဥ္အရ Call Center တြင္ က်န္းမာေရးဆုိင္ရာ ေစာင့္ေရွာက္မႈေပးမည့္ ဆရာဝန္ႀကီးမ်ားက ေမးျမန္းလာသူမ်ားအတြက္ အေသးစိတ္ တုိင္ပင္ေဆြးေႏြးေပးရန္ စီစဥ္ထားေၾကာင္း Blue Ocean Operating Management ကုမၸဏီလီမိတက္မွ မန္းေနဂ်င္းဒါရိုက္တာ ဦးထြန္းထြန္းႏုိင္က ေျပာသည္။ “အိမ္မွာေနၿပီး ေဝဒနာ ခံစားေနရသူေတြအတြက္ ဘယ္မွ သြားစရာမလုိဘဲ ဖုန္းဆက္ၿပီး ဆရာဝန္ေတြရဲ႕ အႀကံဥာဏ္ကို ရယူႏုိင္မယ့္ အစီအစဥ္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ က်န္းမာေရး အသိပညာေတြ တုိးတက္ေစႏုိင္ဖုိ႔အတြက္ ရည္ရြယ္တယ္။ သက္ႀကီးရြယ္အုိေတြရဲ႕ က်န္းမာေရး ေစာင့္ေရွာက္မႈ လြယ္ကူေစဖုိ႔အတြက္ ရည္ရြယ္ပါတယ္” ဟု ဆုိသည္။ ယင္းသို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းရာတြင္ ဝန္ေဆာင္ခအေနျဖင့္ တစ္မိနစ္လွ်င္ က်ပ္ ၁၀၀ ႏႈန္းျဖင့္ ဖုန္းဘီလ္ထဲမွ ျဖတ္သြားမည္ျဖစ္ကာ အိမ္တုိင္ရာေရာက္ ၾကည့္ရႈရန္ လုိအပ္ပါက ဆရာဝန္ႀကီးမ်ား၊ သူနာျပဳမ်ား ပါဝင္ေသာ အဖြဲ႕မ်ားက လာေရာက္ကုသေပးမည္ ျဖစ္ကာ ယင္းသို႔ ေဆာင္ရြက္ပါက က်သင့္ေငြ ေပးေခ်ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ယင္းဝန္ေဆာင္မႈမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ အေထြေထြေရာဂါကု ဆရာဝန္ ေဒါက္တာေဇာ္မ်ိဳးထက္က “ဒီလုိဝန္ေဆာင္မႈ အစီအစဥ္ေတြက ႏိုင္ငံျခားမွာ ဆုိရင္ ေတာ္ေတာ္တြင္က်ယ္ေနပါၿပီ။ ခုလုိမ်ိဳး ေပၚလာတာ ေကာင္းပါတယ္။ ကိုယ္ခံစားေနရတဲ့ လကၡဏာကိုေတာ့ လူနာအေနနဲ႔ ေသေသခ်ာခ်ာ ေျပာျပဖုိ႔ေတာ့လုိမယ္။ ဒါမွ ဆရာဝန္ႀကီးေတြက တိက်တဲ့ အႀကံဥာဏ္ကို ေပးႏုိင္မွာပါ” ဟု ေျပာသည္။ အဆုိပါ ဝန္ေဆာင္မႈကို ေဆာင္ရြက္လိုပါက ရတနာပံု Call Center ဖုန္း- ၁၈၇၅ သို႔ ဆက္သြယ္ႏုိင္ၿပီး အသင္းဝင္လုိသူမ်ားကိုလည္း လက္ခံသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
အဲဒါက Myanmar Time ကသတင္း
...................................................
ဘႀကီးသက္ ကုိယ္ေတြ႔ၾကဳံတာက အဲဒိ ေအာက္ကစာေလးဖတ္သာေပးေနာ္....
Call Center ကုိ ဘႀကီးသက္ ဖုန္းဆက္ျပီးေမးတုိင္း တလြဲေတြ ေျဖေနတာေတာ့ ေတြ႔ရပါတယ္။ 18.9.2012 အခ်ိန္က အေထြေထြစုံစမ္းေမးျမန္းမႈကုိေမးလုိက္တာ မိနစ္(20) သာ ကုန္သြားတယ္ လုိခ်င္တဲ႔ အေျဖမရသလုိ သူတုိ႔ ကုိေတာင္ ျပန္ျပီးရွင္းျပေနရေသးတယ္။ မိနစ္(20) ဆုိတဲ့ ၀န္ေဆာင္ခဟာအမွန္တကယ္တြက္ၾကည့္လုိက္ရင္(1500)က်ပ္ေလာက္က်ပါတယ္.. ဒါဆုိကုိယ္ လုိခ်င္တဲ့အေျဖရလားဆုိ္ေတာ့ ေသခ်ာတာကမရျဖစ္ေနပါတယ္.. ျပီးေတာ့ေျပာေသးတယ္ သမီးတုိ႔က ခု မွစျပီး သတင္းအခ်က္လက္ေတြ စုေဆာင္းေနရတုန္းမုိ႔လုိ႔ မျပည့္စုံေသးပါဘူးတဲ့ ...အဟတ္..ဟတ္... သတင္းအခ်က္လက္မျပည့္စုံေသးရင္ အလုပ္မလုပ္နဲ႔ေပါ့ဗ်ာ... ျမန္မာစကားပုံတစ္ခုမွာရွိပါတယ္အလုပ္တစ္ခုလုပ္တယ္ဆုိတာမျပီးခင္ဗမာမျမင္ေစနဲ႔ဆုိရုိးစကားလုိဘဲယခုလုိအမ်ားျပည္သူမ်ားအတြက္အခ်ိန္အခါမေရြးမည္သည့္အေၾကာင္းအရာကုိေမးေမးျပန္လည္ေျဖၾကားေပးမယ့္ယခုလုိCallCenterလုိဌာနၾကီးအေနနဲ႔ဒီလုိမျဖစ္သင့္တာကေတာ့ေသခ်ာပါတယ္..အကယ္၍တည္ေထာင္တာမၾကာေသးတဲ့အတြက္ဆုိတဲ့ျပန္လည္ေျဖၾကားရမယ့္အစားမိမိတုိ႔ဌာနအတြက္လုိအပ္မယ့္သတင္းအခ်က္အလက္ဖုန္းအမွတ္ေတြကုိေလ့လာတဲ့စုံစမ္းတဲ့ဌာနတစ္ခုကုိထားျပီးမသိေသးတဲ့အေၾကာင္းအရာေတြမသိေသးတဲ့ဖုန္းအမွတ္ေတြကုိအစဥ္တစုိက္ေလ့လာေနရမွာျဖစ္ပါတယ္ ဒါမွသာစုံစမ္းေမးျမန္းလာတဲ့ လူမ်ားအတြက္ အခ်ိန္မေရြးမွန္ကန္တဲ့ အေျဖမ်ား ကုိျပန္လည္ေျဖၾကားေပးႏွဳိင္မွာျဖစ္ပါတယ္.. ေနာက္ဆက္တြဲ ထပ္ျပီးေျပာလုိက္အုံးမယ္...( www.myawady.net.mm ) ကုိ အင္တာနက္မွာ ၾကည့္ေပးပါဆုိ ဘာေျပာတယ္မွတ္လဲ အဲဒိ ၀န္ထမ္းအမ်ိဳးသမီးက ..အဲဒိ၀က္ဆုိဒ္ မရွိေသးပါဘူးတဲ့ ..ကဲ ေကာင္းၾကေရာေပ့ါဗ်ာ...ၾကည့္ လည္းလုပ္ပါcallcenterေရလို႔သာေအာ္လုိက္ခ်င္ပါေတာ့သည္.....

(မွားေနတာေတြ လြဲေနတာေတြ ျပဳျပင္ေစရန္ ေ၀ဖန္တုိက္တြန္း အၾကံျပဳ ရုံ သက္သက္ေနာ္ ...)
အားလုံးကုိေလးစားလွ်က္
ဘႀကီးသက္
Unknown at 10:01 AM
Share

0 မွတ္ခ်က္ကေလးေရးေပးေနာ္.:

Post a Comment

Thank you Visit my bloge

‹
›
Home
View web version
ေမာင္သက္ႏုိင္

Powered by Blogger. designed by mythem.es. converted to Blogger by New Blogger Themes.