Thursday, April 26, 2012

ခရီးသည္မ်ား ေက်နပ္မႈ မရွိပါက မီးရထား Complain Center မ်ားတြင္ တုိင္ၾကားႏုိင္

ရန္ကုန္ ၿမိဳ႕တြင္းမွာ ေန႔စဥ္ မီးရထားနဲ႔ ခရီးသြား ေနတဲ့ ခရီးသြား ျပည္သူမ်ား အတြက္ မီးရထား စီးနင္းရာမွာ အေၾကာင္း တစ္စံုတရာေၾကာင့္ ေက်နပ္မႈ မရိွပါက
တုိင္ၾကား ႏုိင္မယ့္ Complain Center မ်ားကို ရန္ကုန္ ဘူတာႀကီးနဲ႕ သက္ဆုိင္ရာ ဘူတာမ်ားရဲ႕ လက္မွတ္႐ံု ေတြမွာ သႀကၤန္ကာလ အတြင္းက တုိးခ်ဲ႕ ဖြင့္လွစ္ခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလုိ Complain Center မ်ား ထားရွိမႈဟာ အရင္ကတည္းက ထားရွိေပး ထားတာျဖစ္ၿပီး ခရီးသည္မ်ားတဲ့ ဘူတာေတြမွာ ထားရွိတာ ျဖစ္ပါတယ္။

အဆုိပါ Complain Center မ်ားမွ ခရီးသည္မ်ားရဲ႕ ေ၀ဖန္၊ အၾကံေပး စာမ်ားနဲ႔ တုိင္ၾကားစာေတြ ကိုလည္း လက္ခံေပး လ်က္ရွိပါတယ္။ အဲ့ဒီ  အႀကံျပဳစာ မ်ားကိုလည္း သက္ဆုိင္ရာ ရထား ဘူတာမ်ားမွ တာ၀န္ရွိသူေတြ ကိုယ္တုိင္ ၀န္ေဆာင္မႈ ေပးတာ ျဖစ္တယ္လုိ႔ ရန္ကုန္ ဘူတာႀကီးမွ မန္ေနဂ်ာ တစ္ဦးရဲ႕ ေျပာၾကားခ်က္ အရ သိရပါတယ္။

အဆုိပါ Complain Center မ်ား ထားရွိျခင္းဟာ လက္မွတ္ ေမွာင္ခုိ သမားမ်ားက လက္မွတ္ မ်ားကို အဆမတန္ ေစ်းႏႈန္းမ်ားနဲ႔ ေရာင္းခ်မႈမ်ား ရွိတာေၾကာင့္ ခရီးသည္မ်ား လက္မွတ္ ၀ယ္ယူရာမွာ အခက္အခဲမ်ား ရွိတဲ့အတြက္ အဆုိပါ အခက္အခဲ ေတြကို ေျဖရွင္း ေပးႏုိင္ဖုိ႔ ရည္ရြယ္ၿပီး ထားရွိတာ ျဖစ္ပါတယ္။ အဲ့ဒီ Complain Center မ်ားကုိ လာေရာက္ ေ၀ဖန္၊ အႀကံေပး တုိင္ၾကားသူ စာေစာင္ေတြ တစ္ေန႔ကို ၆ ေစာင္၊ ၇ ေစာင္ေလာက္ ရွိတယ္လုိ႔လည္း သိရွိရပါတယ္။


Unknown at 3:03 PM
Share

0 မွတ္ခ်က္ကေလးေရးေပးေနာ္.:

Post a Comment

Thank you Visit my bloge

‹
›
Home
View web version
ေမာင္သက္ႏုိင္

Powered by Blogger. designed by mythem.es. converted to Blogger by New Blogger Themes.