Tuesday, February 28, 2012

ေမာ္ေတာ္ယာဉ္စီးခကို i-Pay ကဒ္စနစ္ျဖင့္ ေကာက္ခံမည္

မျကာမီ ကာလတစ္ခုအတြင္း ယာဉ္စီးခမ်ားကို i-Pay ကတ္စနစ္မ်ားျဖင့္ အသံုးျပုသြားမည္ ျဖစ္ေျကာင္း ရန္ကုန္တိုင္းေဒသျကီး မထသ (ဗဟို)မွ အတြင္းေရးမႉးဦးဘျမင့္က ဖလား ဝါးနယူးစ္ဂ်ာနယ္သို့ ေျပာသည္။

အဆိုပါ i-Pay  ကတ္စနစ္ကို အသံုးျပုရန္အတြက္ ကစၦပနဒီကုမၢဏီမွ စက္မ်ားနွင့္ ကတ္မ်ားကို အခမဲ့ေပးေဝ တပ္ဆင္ေပးသြား မည္ျဖစ္ေျကာင္း၊ထိုသို့ ျပုလုပ္ရန္အတြက္လည္း ၄င္းကုမၢဏီအေန ျဖင့္ အစိုးရအဖဲြ့သို့ တင္ျပထားေျကာင္း သိရသည္။''i-Pay ကတ္စနစ္က ေတာ္ေတာ္ကို ေကာင္းတာပါ။ ကစၦပနဒီဆိုတဲ့ ကုမၢဏီက ဒီစက္ကို ကားတစ္စီးစီး ေပၚမွာ တစ္လံုးအခမဲ့ တပ္ေပးမယ္။ ေနာက္ခရီးသြားေတြအတြက္ လဲငါးရာတန္၊ တစ္ေထာင္တန္ကတ္ေတြ ကို အခမဲ့စေဝေပး မယ္လို့ေျပာတယ္။ အသံုး ျပုရမယ့္ပံုစံက ျခစ္ရတဲ့စနစ္မဟုတ္ဘူး။ ကတ္ကိုစက္နဲ့ကပ္လိုက္ရင္ သူရဲ့ခရီးစဉ္ ကို ေအာ္တိုျဖတ္ေပးတယ္။ ဘယ္ေတာ့ ေလာက္ျဖစ္မလဲ ဆိုရင္ မျကာေတာ့ပါဘူး။ သူတို့လဲ လုပ္ေနပါတယ္'' ဟု ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသျကီး မထသ(ဗဟို)မွ အတြင္းေရးမႉး ဦးဘျမင့္က ေျပာသည္။ထိုသို့ ကတ္စနစ္က်င့္သံုးနိုင္ရန္ အတြက္ ကုမၢဏီမွ ယာဉ္လိုင္းမ်ားကို ရွင္းလင္းေဆြးေနြးခဲ့ျပီးျဖစ္ေျကာင္း၊ သက္ဆိုင္ ရာယာဉ္လိုင္း မ်ားတြင္ စက္ခဲြမ်ားထားရိွ၍ ေငြေရးေျကးေရး က႑မ်ားကို ရွင္းလင္း သြားမည္ျဖစ္ေျကာင္း သိရသည္။

''ဒီလိုလုပ္မယ္ဆိုလဲ ေကာင္းပါတယ္။ ဂ်ာနယ္ေတြမွာလဲ ဖတ္ရတယ္။စင္ ကာပူလိုလုပ္မယ္ဆိုရင္ ဒါေတြ လမ္းေတြ ကစျပီးေတာ့ လုပ္သင့္ပါတယ္။ ဘာျဖစ္ျဖစ္ ျကိုဆိုပါတယ္။ ခရီးသည္ေတြလဲ  ဒီလိုစနစ္လုပ္ရင္ စည္းကမ္းရိွဖို့လိုပါတယ္'' ဟု သိမ္ျဖူမွ ကိုညီေထြးက ေျပာသည္။''သူတို့လုပ္မယ္ပံုစံက စက္ကို ကားေပၚမွာ စပယ္ယာက ထိန္းထားရ မယ္။ အဲမွာ ကိုယ္သြားခ်င္တဲ့ေနရာကို ကတ္နဲ့ကပ္ျပီး နိွပ္လိုက္ရင္ ေအာ္တို ယာဉ္စီးခကို ျဖတ္လိုက္လိမ့္မယ္။ စက္ခဲြ ေတြကို ယာဉ္လိုင္းအသီးသီးမွာ ထားေပး သြားပါမယ္။ အဲဒီ့ကမွ ကြ်န္ေတာ္တို့ဆီမွာ လာရွင္းရင္ ျဖစ္နိုင္ပါတယ္'' ဟု ရန္ကုန္တိုင္းေဒသျကီး မထသ(ဗဟို)က အတြင္း ေရးမႉး ဦးဘျမင့္မွ ထပ္မံရွင္းျပသည္။i-Pay ကတ္ျဖင့္ ယာဉ္စီးခ ကတ္မ်ားကို ၅၀၀ တန္ကတ္ ၁၀၀၀ တန္ ကတ္မ်ားျဖင့္ ျပုလုပ္သြားဖြယ္ရိွေျကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္တိုင္းမ္
သစ္ထူးလြင္
Unknown at 10:07 AM
Share

0 မွတ္ခ်က္ကေလးေရးေပးေနာ္.:

Post a Comment

Thank you Visit my bloge

‹
›
Home
View web version
ေမာင္သက္ႏုိင္

Powered by Blogger. designed by mythem.es. converted to Blogger by New Blogger Themes.