Friday, February 24, 2012

"ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းအား ေရယာဥ္ႀကီးမ်ား ဆိုက္ကပ္ႏိုင္ရန္ ျပဳျပင္ေဆာက္လုပ္ေတာ့မည္"


ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းဖံြ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရးအတြက္ တန္ခ်ိန္ ၃၅ဝဝဝ အထိရိွေသာ ေရယာဥ္ႀကီးမ်ား
ဝင္ထြက္သြားလာႏုိင္ရန္ႏွင့္ လက္ရိွ ဆိပ္ခံတံတားမ်ားအား အဆိုပါသေဘၤာႀကီးမ်ား ဝင္ေရာက္ ဆုိက္ကပ္ႏုိင္ရန္ ျပဳျပင္ေဆာက္လုပ္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီး ဌာန ျပည္ေ ထာင္စုဝန္ႀကီး ဦးဥာဏ္ထြန္းေအာင္ကပထမအႀကိမ္ အမ်ဳိးသားလႊတ္ေတာ္ တတိယပံုမွန္ အစည္းအေဝး ဆ႒မေန႔တြင္ ေျပာၾကားသည္။

''အခု ေလာေလာဆယ္ ရန္ ကုန္ဆိပ္ကမ္းကို ဝင္ထြက္ေနတဲ့ တန္ခ်ိန္တစ္ေသာင္းခဲြ ေရယာဥ္ေ တြ အစားတန္ခ်ိန္ သံုးေသာင္းကေန သံုးေသာင္းခဲြအထိ ရိွတဲ့ ေရယာဥ္ ႀကီးေတြ ဝင္ထြက္ လို႔ရေအာင္ ရည္ရြယ္ထားပါတယ္။ အဲဒီလို ဝင္ထြက္လု႔ိရေအာင္နဲ႔ ေရလမ္း ေၾကာင္းမွာ လံုၿခံဳစိတ္ခ်ရဖို႔အတြက္ အဲဒီယာဥ္ေတြဆုိက္ကပ္ႏုိင္ဖို႔ လက္ရွိဆိပ္ခံတံတားေတြကို ခံႏိုင္ ဝန္ေကာင္းေအာင္ ျပဳျပင္မြမ္းမံသြားဖို႔ ရွိပါတယ္'' ဟု ဝန္ႀကီးကရန္ကုန္ တိုင္းေဒသႀကီး၏ မဲဆႏၵနယ္ အမွတ္(၄)မွ ေဒါက္တာျမတ္ဥာဏစိုး ၏ ''ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္း ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး စီမံကိန္းႏွင့္ပတ္သက္၍ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ရာတြင္ ထည့္သြင္း စဥ္းစားသင့့္သည့္ အခ်က္မ်ားကိုျပန္လည္သံုးသပ္ ေဆာင္ရြက္ရန္ အစီအစဥ္ရွိမရွိ''ဟူ ေသာေမးခြန္းႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ ေျပာၾကားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္းဖြံ႕ၿဖိဳးေရး Conceptual Plan ကို ၂ဝ၁ဝ ျပည့္ႏွစ္မွ စ၍ ကြၽမ္းက်င္ပညာရွင္မ်ားႏွင့္ ေဆြးေႏြးညိွႏိႈင္းေရးဆြဲ ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး သီလဝါ အထူးစီး ပြားေရးဇုန္ဖြံ႕ၿဖိဳးေရး စီမံကိန္းကို ယခု ႏွစ္မွစတင္ကာ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ေဆာင္ ရြက္ေနေၾကာင္း၊ ယင္း သို႔ေဆာင္ရြက္ရာတြင္ အနာဂတ္ ကာလ၌သီလဝါ အထူးစီးပြားေရး ဇုန္ႏွင့္ ဆက္စပ္ဆိပ္ ကမ္းမ်ား၏ အလားအလာမ်ားကိုပါ ထည့္သြင္း စဥ္းစား၍(In Line) ျဖစ္ေ အာင္ ျပဳလုပ္ သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရ သည္။လက္ရွိအေနအ ထားတြင္ သီလဝါဆိပ္ ကမ္းအပါအဝင္ ရန္ကုန္ဆိပ္ကမ္း၌ ႏိုင္ငံတကာ ေရယာဥ္ႀကီးမ်ား ဆိုက္ကပ္ႏိုင္သည္႔ International Wharf ၂၃ စင္းရွိ ကာ ကုန္ေသတၱာစခန္း သံုးခု ရွိၿပီး ႏိုင္ငံတကာ ကုန္တင္ေရ ယာဥ္ႀကီး မ်ားဝင္ေရာက္မႈအေနျဖင့္ ၂ဝဝ၁-၂ဝဝ၂ ဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ ၁၁၇၁ စင္း ရွိရာမွ ၂ဝ၁ဝ-၁၁ ဘ႑ာေရး ႏွစ္ တြင္ ၁၇၇၅စင္းအထိ ၅၁ ရာခိုင္ႏႈန္း ဝင္ေရာက္မႈ တုိးတက္ မ်ားျပားလာခဲ့ေၾကာင္း၊ ကုန္စည္ ကိုင္တြယ္မႈအေနျဖင့္(ကုန္ေသတၱာ အပါအဝင္) ၂ဝဝ၁-၂ဝဝ၂ ဘ႑ာ ေရးႏွစ္တြင္ မက္ထရစ္တန္ ၁ဝ ဒသမ ၇၇ သန္းမွ ၂ဝ၁ဝ-၂ဝ၁၁ ဘ႑ာေရးႏွစ္တြင္ မက္ထရစ္တန္ ၁၇ သန္း (၆ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔) တိုး တက္ကိုင္တြယ္ခဲ့ရၿပီးBerth Occupancy Ratio သည္လည္း ၇ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းသို႔ေရာက္ရွိေန ၿပီျဖစ္ ေၾကာင္းဝန္ႀကီး၏ အဆိုအရ သိရသည္။ထိုကဲ့သို႔ ေရယာဥ္ႀကီးမ်ား ႏွင့္ ကုန္စည္မ်ား တိုးတက္လာၿပီး တံတားမ်ားတြင္ သေဘၤာဆိုက္ကပ္ မႈ အေျခအေန တိုးတက္လာေ သာ ေၾကာင့္ ရန္ကုန္ဆိပ္ ကမ္းအား တိုးခ်ဲ႕ရန္ေဆာင္ရြက္ရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ဝန္ႀကီးက ထပ္ေလာင္းရွင္းျပ သည္။ရန္ကုန္ ဆိပ္ကမ္းသည္ ပင္ လယ္ဝမွ ၃၂ကီလိုမီတာ ခန္႔ ေဝး ကြာၿပီးတစ္ႏိုင္ငံလံုး၏ ေရေၾကာင္း ဆိုင္ရာ ကုန္သြယ္မႈအားလံုး၏ ၈ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းေက်ာ္ကိုကိုင္တြယ္ ေဆာင္ရြက္ေနရေၾကာင္း လက္ရွိ တြင္ႏိုင္ငံတကာေရယာဥ္(သေဘၤာ) ႀကီးမ်ားသည္ရန္ကုန္ျမစ္ဝရွိေရ ေအာက္ သဲခံုႏွစ္ခုျဖစ္သည့္အျပင္ စည္းခံုႏွင့္သန္လ်က္စြန္း အနီးရွိအတြင္း စည္းခံုတို႔ကိုေရျပည့္ ခ်ိန္တြင္ ျဖတ္ သန္းေနရၿပီးျမစ္၏ ေကြ႕ဝုိက္ေန ေသာ အေနအထားေၾကာင့္ အႀကီး ဆံုးတန္ခ်ိန္ ၁၅ဝဝဝရွိေသာေရယာဥ္ႀကီးမ်ားသည္ရန္ကုန္ ဆိပ္ကမ္းသို႔ လည္းေကာင္း၊ တန္ခ်ိန္ ၂ဝဝဝဝ ရွိ ေသာေရယာဥ္ႀကီးမ်ားသည္သီလဝါဆိပ္ကမ္းသို႔လည္းေကာင္း၊ ေန႔အခ်ိန္တြင္ ျဖတ္သန္းဝင္ထြက္ေနရ ေၾကာင္းသိရသည္။
Unknown at 12:47 PM
Share

0 မွတ္ခ်က္ကေလးေရးေပးေနာ္.:

Post a Comment

Thank you Visit my bloge

‹
›
Home
View web version
ေမာင္သက္ႏုိင္

Powered by Blogger. designed by mythem.es. converted to Blogger by New Blogger Themes.