“၂၀၀၇ ေမာ္ဒယ္တုန္းက ေစ်းႀကီးေတာ့ ျပည္တြင္းက သိပ္မဝယ္ႏုိင္ၾကဘူး။ တခ်ိဳ႕က ေမာ္ေတာ္ကားေတြ အပ္တယ္။ အခက္အခဲရွိေတာ့ စီးတီးဘတ္စ္ေတြ အပ္ၿပီးေတာ့ ဟိုင္းေဝးဘတ္စ္ေတြ တင္သြင္းၾကတယ္။ ျပည္တြင္းမွာ စီးတီးဘတ္စ္ စီးေရက်လာတာကို သက္ေသာင့္သက္သာနဲ႔ ဆြဲႏုိင္ေအာင္၊ အမ်ားဝယ္ႏုိင္တဲ့ ကားျဖစ္ေအာင္ အခုလုိ ၂၀၀၂ ေမာ္ဒယ္ေတြကို တင္သြင္းခြင့္ ျပဳလုိက္တာပါ” ဟု အထက္ပါ တာဝန္ရွိသူက ဆုိသည္။
အဆုိပါ ၂၀၀၂ ေမာ္ဒယ္ စီးတီးဘတ္စ္ကားမ်ားကို စက္တင္ဘာလ အတြင္းမွစ၍ ပါမစ္မလုိဘဲ တင္သြင္းခြင့္ ျပဳလုိက္ၿပီး တင္သြင္း မွာယူလုိသူမ်ားသည္ ၂၀၀၂ ေမာ္ဒယ္ စီးတီးဘတ္စ္ ဘယ္ေမာင္းယာဥ္မ်ားကိုသာ တုိက္ရိုက္ တင္သြင္းႏုိင္ၿပီး ဟိုင္းေဝးဘတ္စ္ကား မ်ားမွာ ယခု တင္သြင္းခြင့္ ျပဳလုိက္ေသာ အစီအစဥ္တြင္ ပါဝင္ေၾကာင္း ထပ္မံ သိရွိရပါသည္။
ယခင္က မထသ (ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး) လက္ေအာက္တြင္ ၿမိဳ႕တြင္းခရီးသည္တင္ ဘတ္စ္ကား ‘စ’ အကၡရာမွ ‘ပ’ အကၡရာအထိ ၅၇၃ စီး ရွိခဲ့ေသာ္လည္း လက္ရွိတြင္ ၂၃၆ စီးသာ ေျပးဆြဲလ်က္ ရွိေသာေၾကာင့္ ယာဥ္အုိယာဥ္ေဟာင္း အပ္ႏွံသည့္ စီမံကိန္းတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ ခရီးသည္တင္ယာဥ္ ဘတ္စ္ကားမ်ားမွာ ေလ်ာ့နည္းသြားရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယခုအခါ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းတြင္ စီးတီးဘတ္စ္ကားမ်ား အစားထုိးေျပးဆြဲရန္ လုိအပ္လာၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေန႔စဥ္ဘတ္စ္ကားစီး ခရီးသည္ ၂ ဒသမ ၆ သန္းခန္႔ရွိေၾကာင္း မထသ (ၿမိဳ႕တြင္း)မွ စာရင္းမ်ားအရ သိရသည္။
ဘႀကီးသက္



0 မွတ္ခ်က္ကေလးေရးေပးေနာ္.:
Post a Comment
Thank you Visit my bloge