Friday, July 20, 2012

ေရဓာတ္ေငြ႕ျဖင့္ ကားေမာင္းျခင္း စမ္းသပ္မႈ ေအာင္ျမင္၍ ေစ်းကြက္သို႔ ထိုးေဖာက္ရန္ ျပင္ဆင္



Photo



ျမန္မာအင္ဂ်င္နီယာ ႏွစ္ဦးတည္းျဖင့္ တီထြင္ထားေသာ ေရဓာတ္ေငြ႕သံုး ကိရိယာကို ကားတြင္ တပ္ဆင္ အသံုးျပဳျခင္းအား သက္ဆိုင္ရာသို႔ တင္ျပေတာ့မည္ ျဖစ္ၿပီး  လူမ်ားလက္ခံလာပါက ေစ်းကြက္သို႔ ထိုးေဖာက္ ေရာင္းခ်မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၎စီမံကိန္းကို လုပ္ကိုင္ေနသူ သုေတသီ အင္ဂ်င္နီယာ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္က ေျပာသည္။


သုေတသီ အင္ဂ်င္နီယာ ဦးေက်ာ္ေက်ာ္ႏွင့္ အီလက္ထေရာနစ္ အင္ဂ်င္နီယာႀကီး တစ္ဦးတို႔ ပူးေပါင္း တီထြင္လိုက္ေသာ ေရဓာတ္ေငြ႕ ကိရိယာျဖင့္ ပူးတြဲ၍ ကားေမာင္းျခင္းကို လြန္ခဲ့ေသာ ေလးႏွစ္ေက်ာ္မွ စမ္းသပ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ ၎တို႔သည္ တီထြင္ေနစဥ္ကာလ ေလးႏွစ္ေက်ာ္ အတြင္းတြင္ internet စာမ်က္ႏွာမ်ား၊ ပညာရပ္ဆုိင္ရာ စာအုပ္စာတမ္းႏွင့္ က်မ္း ေထာင့္ႏွစ္ရာေက်ာ္ခန္႔ကို မွီျငမ္းကိုးကား၍ ဖတ္ခဲ့ရေၾကာင္း သိရသည္။


“ျမန္မာအင္ဂ်င္နီယာ ႏွစ္ေယာက္တည္းရဲ႕ ဦးေႏွာက္နဲ႔ လုပ္တာကို ဘယ္ႏိုင္ငံသြားသြား စေျပာခံရတာ မယံုဘူးပဲ။ မင္းတို႔ေနာက္မွာ တ႐ုတ္ရွိတယ္ေပါ့။ အဲဒီေတာ့ငါတို႔ တ႐ုတ္ဦးေႏွာက္ တစ္စက္မွ သံုးမထားဘူး။ တပ္ဆင္ထားတဲ့ ပစၥည္းကအစ ျမန္မာပစၥည္း အစစ္ပဲလို႔ ေျပာခဲ့တယ္” ဟု ဦးေက်ာ္ေက်ာ္က ၎တို႔၏ ႏိုင္ငံတကာ အေတြ႕အႀကံဳမ်ားကို ေျပာျပခဲ့သည္။


ေရဓာတ္ေငြ႕ နည္းပညာကို ကမ႓ာေပၚတြင္ လြန္ခဲ့ေသာ ႏွစ္ေပါင္း ၉၀ ခန္႔မွစ၍ ေတြ႕ရွိခဲ့ျခင္းျဖစ္ကာ ျမန္မာႏိုင္ငံတြင္မူ စမ္းသပ္ေအာင္ျမင္ၿပီး ေစ်းကြက္သို႔ ထိုးေဖာက္ရန္ အားယူဆဲ အေျခအေန ျဖစ္သည္။ ေရဓာတ္ေငြ႕ျဖင့္ ေမာင္းႏွင္ျခင္းသည္ ထည့္သြင္းရမည့္ ေရပမာဏမွာ ၁ လီတာခန္႔ကို မိုင္ ၆၀၀ ေက်ာ္ေက်ာ္ခန္႔ သြားႏုိင္ကာ ေရထဲတြင္ သတၱဳအနီေရာင္မ်ား အနည္ထိုင္လာမွသာ ေရအသစ္လဲရမည္ ျဖစ္သည္။ ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္သာ တြင္တြင္က်ယ္က်ယ္ သံုးမည္ဆိုပါက ဓာတ္ေငြ႕ ထုတ္ေပးသည့္ စက္ကိုသာ ေရာင္းေပးမည္ျဖစ္ၿပီး အသံုးျပဳမည့္သူမွာ ေရသာထည့္ရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း သိရသည္။ အသံုးျပဳရမည့္ ေရမွာလည္း ေသာက္ေရသန္႔မွလြဲ၍ မည္သည့္ ေရကိုမဆို အသံုးျပဳ၍ရေၾကာင္း သိရသည္။


ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အား ေသာ့ဖြင့္လိုက္သည္ႏွင့္ တစ္ၿပိဳင္နက္ ဂတ္စ္ကို ထုတ္ကာ ေသာ့ပိတ္လိုက္လွ်င္ အလိုအေလ်ာက္ ဂတ္စ္ပိတ္ေပးေၾကာင္း၊ ဂတ္စ္ဖြင့္သည့္အခါ ေဆးလိပ္ေသာက္ျခင္း၊ မီးျခစ္ျခစ္ျခင္းမ်ားအား ေရွာင္ၾကည္ရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ထို႔အျပင္ ေရဓာတ္ေငြ႕အား အင္ဂ်င္မ်ားျဖင့္ ပူးတြဲသံုးပါက အင္ဂ်င္စြမ္းအား ၂ ဆမွ ၃ ဆ အထိတိုးျမႇင့္ကာ မလိုအပ္ေသာ မီးခိုးမည္းမ်ား ထြက္ရွိမႈ ၈၀ ရာခိုင္ႏႈန္းအထိ ေလ်ာ့က်ေစသည္။ ေရဓာတ္ေငြ႕ထဲမွ ေအာက္ဆီဂ်င္အား အသံုးျပဳျခင္း ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ပတ္ဝန္းက်င္ သန္႔ရွင္းစင္ၾကယ္မႈအား အေထာက္အကူျပဳျခင္းျဖစ္ကာ ဟိုက္ဒ႐ုိကာဗြန္ (ခ) ကာဗြန္ခ်ိဳး (ဂ်ိဳး) မ်ားအား ေလာင္ကၽြမ္းေစၿပီး အင္ဂ်င္အတြင္းပိုင္း သန္႔ရွင္းေစ၍ အင္ဂ်င္သက္တမ္း ရွည္ေစေၾကာင္း သိရသည္။


ကားတစ္စီးခ်င္း အေနႏွင့္ တပ္ဆင္လိုလွ်င္ ၁၃၅၀ စီစီ အင္ဂ်င္အတြက္ ၁၀ သိန္းေက်ာ္ခန္႔၊ ၁၅၀၀ စီစီမွ ၂၀၀၀ စီစီအတြက္ ၁၅ သိန္းေက်ာ္ေက်ာ္ခန္႔၊ ၁၀ ဘီးကားႀကီးမ်ားအတြက္ သိန္း ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ခန္႔ ကုန္က်မည္ျဖစ္ကာ အင္ဂ်င္ပါဝါႏွင့္ Condition ေပၚမူတည္ေၾကာင္း သိရသည္။ ၎ေရဓာတ္ေငြ႕ကိရိယာကို ေမာ္ေတာ္ကားမ်ားသာမက မီးစက္အင္ဂ်င္ႀကီးမ်ား၊ ျမစ္ေရတင္ စီမံကိန္းမ်ား၏ အင္ဂ်င္မ်ားႏွင့္ ပင္လယ္ျပင္ထြက္ သေဘၤာႀကီးမ်ား၊ မီးရထားမ်ားတြင္ပါ တပ္ဆင္အသံုးျပဳႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။
မုိးငယ္
ေပၚျပဴလာ သတင္း ။ ရတနာပုံ သတင္း  
 (မွတ္ခ်က္) ၀ယ္ယူရန္ စုံစမ္းေမးျမန္းျခင္းသည္းခံပါဟု ဘႀကီးသက္မွေတာင္းပန္ပါသည္။ သတင္းစတင္ေရးသားသူ ကုိ စုံစမ္းေမးျမန္းေနဆဲ ျဖစ္ပါသည္ ။
အမွန္တကယ္ ၀ယ္လုိ႔ရမည္ ဆုိလွ်င္ေတာ့ ဘႀကီးသက္ ၀ယ္စီးပါမည္။

ဘႀကီးသက္
Unknown at 4:10 PM
Share

0 မွတ္ခ်က္ကေလးေရးေပးေနာ္.:

Post a Comment

Thank you Visit my bloge

‹
›
Home
View web version
ေမာင္သက္ႏုိင္

Powered by Blogger. designed by mythem.es. converted to Blogger by New Blogger Themes.