Saturday, March 3, 2012

ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ အသစ္ေဆာက္လုပ္မည့္ ေလးထပ္ႏွင့္အထက္ အေဆာက္အအံုမ်ားတြင္ ကားပါကင္မ်ား ထည့္သြင္းရမည္




ကားပါကင္ အက်ပ္အတည္းေၾကာင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ အသစ္ေဆာက္လုပ္မည့္ ေလးထပ္ႏႇင့္အထက္ အေဆာက္အအံုမ်ားတြင္ ကားပါကင္မ်ား ထည့္သြင္းရန္ ညႊန္ၾကားထားေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီ၊ အင္ဂ်င္နီယာဌာန (အေဆာက္အအံု)မႇ သတင္းရရႇိသည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေနရာအမ်ားစုတြင္ ကားရပ္သည့္ ကားပါကင္ အခက္အခဲမ်ား ရႇိေနျခင္းေၾကာင့္ ယင္းအခက္အခဲ ေျပလည္ေစရန္ အသစ္ေဆာက္လုပ္မည့္ အထပ္ျမင့္အေဆာက္အအံုမ်ားတြင္ ကားပါကင္မ်ား ထည့္သြင္းရန္ ညႊန္ၾကားျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ ကားပါကင္ေနရာကို ေဆာက္လုပ္မည့္ အေဆာက္အအံု၏ အ၀န္းအ၀ိုင္းအတြင္း မည္သည့္ေနရာတြင္မဆို ထည့္သြင္းႏိုင္ေၾကာင္း သိရႇိရသည္။ ''ဒီလိုမ်ိဳး ညႊန္ၾကားတာက ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ဧရိယာ အေတာ္မ်ားမ်ားမႇာ ကားရပ္စရာ ေနရာမရႇိလို႔၊ ကားရပ္ဖို႔ ေနရာအခက္အခဲေတြေၾကာင့္ ေျပလည္ေစဖို႔ ျဖစ္ပါတယ္။ အသစ္ေဆာက္လုပ္မဲ့ ေလးထပ္ႏႇင့္အထက္ အထပ္ျမင့္အေဆာက္အအံုေတြမႇာ ဒီပံုစံလုပ္ရမႇာပါ။ ေလးထပ္ေအာက္ အထပ္နိမ့္ေတြမႇာေတာ့ ဒီပံုစံ မလုပ္ရပါဘူး။ ကားရပ္ဖို႔ေနရာက ေဆာက္မယ့္အေဆာက္အအံုရဲ႕ ေျမေအာက္ထပ္ (Basement) ထဲမႇာပဲလုပ္လုပ္၊ အေရႇ႕မႇာပဲ လုပ္လုပ္၊ အေဆာက္အအံု ေဆာက္လုပ္မယ့္ေျမေနရာ အ၀န္းအ၀ိုင္းထဲမႇာ ထည့္သြင္းရင္ ရပါၿပီ'' ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ၊ အင္ဂ်င္နီယာဌာန (အေဆာက္အအံု)မႇ တာ၀န္ရႇိသူတစ္ဦးက ေျပာျပခဲ့သည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ ကားရပ္နားရန္ အခက္အခဲျဖစ္ေသာ ေနရာမ်ားႏႇင့္ ကားေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ အမ်ားဆံုးျဖစ္ပြားေသာ ေနရာမ်ားမႇာ ၿမိဳ႕တြင္း (Down Town) ဧရိယာမ်ားႏႇင့္ လမ္းဆံုမီးပြိဳင့္မ်ားျဖစ္ေသာ ေရႊဂံုတိုင္လမ္းဆံု၊ လႇည္းတန္းလမ္းဆံု၊ ေျမနီကုန္းလမ္းဆံု၊ ဘုရင့္ေနာင္လမ္းတို႔တြင္လည္း အလားတူ ျဖစ္ပြားေနသည္။ ထို႔ျပင္ ယခုလက္ရႇိတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ ကားအသစ္မ်ား ေရာက္ရႇိလာမႈေၾကာင့္ ကားရပ္နားရန္ ေနရာအခက္အခဲမ်ားႏႇင့္ ကားေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ပိုမိုျဖစ္ပြားေနၿပီး လက္ရႇိ အသံုးျပဳေနေသာ လမ္းမ်ားမႇာလည္း အမ်ားအျပား ခ်ဲ႕ထြင္၍ မရႏိုင္ေတာ့ေၾကာင္း ၿမိဳ႕ျပစီမံကိန္းဆိုင္ရာ ပညာရႇင္တစ္ဦးက ေျပာျပခဲ့သည္။ ''ဒီညႊန္ၾကားခ်က္က ေကာင္းတဲ့ညႊန္ၾကားခ်က္ပါ။ ဘာပဲေျပာေျပာ လမ္းမႀကီးေတြ၊ လမ္းသြယ္ေတြထဲက အေဆာက္အအံုေတြမႇာ ကိုယ္ပိုင္ကား ရပ္နားဖို႔ လံုေလာက္တဲ့ ကားပါကင္ရႇိရင္ လမ္းေပၚမႇာ ကားေတြ မရပ္ေတာ့ဘူးေပါ့။ ဒါဆိုရင္ ယာဥ္ေၾကာ ပိတ္တာေတြလည္း နည္းသြားမယ္။ ဒီညႊန္ၾကားခ်က္က ကားရပ္နားဖို႔ အခက္အခဲရႇိတဲ့ ေနရာေတြမႇာ အဓိက လုပ္သင့္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕က ကားေၾကာ႐ႈပ္တတ္တဲ့ လမ္းဆံုဧရိယာ အနီးတစ္၀ိုက္မႇာ စီးပြားေရး အေဆာက္အအံုေတြကိုလည္း လံုေလာက္တဲ့ ကားရပ္ဖို႔ ေနရာရႇိမရႇိ စိစစ္ၿပီးမႇ ခြင့္ျပဳသင့္တယ္'' ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေန အင္ဂ်င္နီယာ တစ္ဦးက ေၿပာၾကားခဲ.သည္
Unknown at 9:29 AM
Share

0 မွတ္ခ်က္ကေလးေရးေပးေနာ္.:

Post a Comment

Thank you Visit my bloge

‹
›
Home
View web version
ေမာင္သက္ႏုိင္

Powered by Blogger. designed by mythem.es. converted to Blogger by New Blogger Themes.