Wednesday, January 25, 2012

ႀကံ႕ခိုင္ေရးပါတီအမတ္အား ေဒသခံမ်ား၏ နစ္နာမႈတင္ျပ

ေျမတိုင္းတာမႈတြင္ ပါ၀င္ေသာ ေက်းရြာတစ္ရြာ ျမင္ကြင္းကို ဇြန္လဆန္းပိုင္းက ေတြ႔ရစဥ္
ယခုလ ၁၅ ရက္ေန႔က နဘူးလယ္ေဒသ၌ က်င္းပခဲ့သည့္ ျပည္ေထာင္စု ၾကံ႕ခိုင္ေရးႏွင့္ ဖံြ႕ျဖိဳးေရးပါတီကိုယ္စားလွယ္၏ လြတ္ေတာ္အေတြ႕အၾကံဳရွင္းလင္းပဲြတြင္ ထား၀ယ္ေဒသခံမ်ားက ၎တို႔ေဒသတြင္ ေဆာက္လုပ္လွ်က္ရွိသည့္ ထား၀ယ္ေရနက္ဆိပ္ကမ္းႏွင့္ အထူးစီးပြားေရးဇုန္ စီမံကိန္းေၾကာင့္ ေက်းရြာေရႊ႕ေျပာင္းခိုင္းသည့္ ကိစၥႏွင့္ ေလွ်ာ္ေၾကးကိစၥမ်ားကို တင္ျပေဆြးေႏြးခဲ့သည္ဟု ေဒသခံမ်ားက ေျပာသည္။
ေက်းရြာမ်ားမေျပာင္းေရႊ႕ေစလိုသည့္ ကိစၥကို ေဒသခံတစ္ဦးက တင္ျပေဆြးေႏြးရာ ျပည္ေထာင္စုအဆင့္ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံမႈႏွင့္ စက္မႈလက္မႈ ဖြံ႕ျဖိဳးတိုးတက္ေရး ေကာ္မတီ ႏွင့္ ေရေၾကာင္းပိို႕ေဆာင္ ဖံြ႕ျဖိဳးတိုးတက္ေရး ေကာ္မတီ၀င္ ဦး၀င္းဦးက မေျပာင္းေရႊ႕ခ်င္သည္ကို ၎အေနျဖင့္ သိေၾကာင္း အားလံုး သေဘာတူလွ်င္ စီမံကိန္းကို ဖ်က္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေဒသခံမ်ားအား တံု႔ျပန္ေျပာၾကားသည္။ ဦး၀င္းဦးသည္ ေရျဖဴၿမိဳ႕နယ္ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္ တဦးျဖစ္သည္။

ေဆြးေႏြးပဲြတြင္ ေက်းရြာေရႊ႕ေျပာင္းသည့္ ကိစၥအျပင္ ေလ်ာ္ေၾကးမရေသးသည့္ ကိစၥ ၊ ကံေပါက္ေဒသတြင္ PTTEP ေရနံကုမၸဏီက ေပးေလ်ာ္သည့္ ေလ်ာ္ေၾကးႏွင့္ ယခု အီတာလွ်ံ - ထိုင္းကုမၸဏီမွေပးသည့္ ေလ်ာ္ေၾကး ကြာဟေနသည့္ ကိစၥ တို႕ကိုလည္း ေဆြးေႏြးၾကသည္။

ေတြ႕ဆံုသည့္ပြဲသို႔ ထား၀ယ္ေရနက္ဆိပ္ကမ္းဧရိယာမွ ကနဦး ေျပာင္းေရႊ႕ရမည့္ ေက်းရြာ (၇) ရြာျဖစ္ေသာ မူးဒူး ၊ ကလံုးထာ၊ ထိန္ၾကီး ၊ လဲေရွာင္ ၊ ပရဒတ္ ႏွင့္ မယင္းၾကီး၊ ေညာင္ပင္ဆိပ္ေက်းရြာတို႔မွ ေဒသခံ တစ္ရာေက်ာ္ တက္ေရာက္ခဲ့သည္။

အသက္ ၅၀ အရြယ္ ေဒသခံတဦးကမူ “ ထံုးစံအတုိင္း အထက္ကို တင္ျပေပးမယ္ ဆိုတာေတြနဲ႕ပဲ ျပီးတာပါပဲ။ သူက အျမဲတမ္းအဲလိုပဲ ” ေတြ႕ဆံုပဲြတြင္ ေျဖၾကားသည့္ ဦး၀င္းဦး၏ အေျဖမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ မွတ္ခ်က္ခ်ေျပာဆိုသည္။

အဆိုပါေတြ႕ဆံုပဲြသို႕ ထား၀ယ္ေဒသဖံြ႕ျဖိဳးတိုးတက္ေရးအဖဲြ႕ Dawei Development Association (DDA) မွ တက္ေရာက္ခဲ့ရာ အဖြဲ႕၀င္တဦးျဖစ္သူ ကိုေလးလြင္က “ ကၽြန္ေတာ္တို႕က ဖံြ႕ျဖိဳးတိုးတက္မႈကို ဆန္႕က်င္ေနတာမဟုတ္ပါဘူ။ စည္းကမ္းရွိတဲ့ ၊ ဥပေဒ လိုက္နာတဲ့ ၊ စနစ္တက် ျဖစ္တဲ့ စိမ္းလန္းစိုျပည္ျပီး ေရရွည္ျဖစ္တဲ့ ဖံြ႕ျဖိဳးတိုးတက္မႈမ်ိဳးကို ျဖစ္ေစခ်င္တာပါ ” ဟု DDA အဖဲြ႕၀င္တစ္ဦးျဖစ္သူ ကိုေလးလြင္က ေျပာၾကားသည္။

ကမၻာ့အႀကီးဆံုး စက္မႈဇံုျဖစ္လာႏိုင္ေျခရွိေသာ အႀကီးစားစက္မႈလုပ္ငန္း အသားေပး ထား၀ယ္စီမံကိန္းတြင္ စကၤာပူ ဆိပ္ကမ္း၏ (၄) ဆျဖစ္သည့္ တစ္ႏွစ္ မက္ထရစ္ တန္ သန္း (၁၀၀) ခန္႔ ၀န္ေဆာင္မႈေပးႏိုင္ေသာ ေရနက္ဆိပ္ကမ္းႏွင့္ တရုတ္၊ လာအို၊ ထိုင္း၊ ဗီယက္နမ္တို႔ ႏွင့္ ဆက္သြယ္မည့္ နယ္စပ္ျဖတ္ေက်ာ္ ကားလမ္းမ ႀကီး တည္ေဆာက္ရန္ ရည္ရြယ္ထားသည္။ ။
ဇန္န၀ါရီ ၂၃၊ ၂၀၁၂ (YPI)
Unknown at 9:23 AM
Share

0 မွတ္ခ်က္ကေလးေရးေပးေနာ္.:

Post a Comment

Thank you Visit my bloge

‹
›
Home
View web version
ေမာင္သက္ႏုိင္

Powered by Blogger. designed by mythem.es. converted to Blogger by New Blogger Themes.